Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Общинска собственост и икономика"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Троян, гр. Троян, , п.к. 5600
Код за междуселищно избиране: 0670
Телефон за връзка: (0670)68050
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Обедна почивка - от 12.00 до 13.00
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Процедура по подаване на заявлениетоЗаявлението по образец с необходимите документи може да подадете:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· Устно в Центъра за административно обслужване.
· Чрез лицензиран пощенски оператор.
· Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление, с КЕП, на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi+na+uslugi/obshtinski+administratsii/unificirani+uslugi/1442 .
· На e-mail: postbox@troyan.bg.
Необходими документи: Заявление по образец и:
· Пълномощно.
· Документи, удостоверяващи промяната на обстоятелствата.
С необходимите документи може да се снабдите както следва:
· Заявителя.
· Заявителя.
Заплащане на услугатаВие трябва да заплатите:
· 10,00 лв./ 5,11 евро.
По електронен път – 9,00 лв./ 4,60 евро.
Начин на плащане:
· На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване.
· Чрез ПОС терминал в отдел „Услуги на гражданите“.
· Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление, с КЕП, на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi+na+uslugi/obshtinski+administratsii/unificirani+uslugi/1442
· По банкова сметка:
IBAN: BG92UBBS81558420008108
BIC: UBBSBGSF
Банка: „Обединена Българска Банка“ АД
Срок за отразяване на промените и процедура по връчване на заявителяНие ще издадем заповед за промяна на обстоятелствата, вписани в регистъра по чл. 4, ал. 1 и в удостоверението за регистрация за извършване на таксиметров превоз, в срок:
· 14 дни.
Вие може да заявите желанието си издаденият индивидуален административен акт да получите:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
o Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
o Като вътрешна куриерска пратка.
o Като международна препоръчана пощенска пратка.
· По електронен път на електронен адрес: ………………………………………………………………………………….
· Чрез Системата за сигурно електронно връчване в профил ……………………………………………………………..
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 10.00 лв. / 5.11 €Вие трябва да заплатите:
· 10,00 лв./ 5,11 евро.
По електронен път – 9,00 лв./ 4,60 евро.
Начин на плащане:
· На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване.
· Чрез ПОС терминал в отдел „Услуги на гражданите“.
· Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление, с КЕП, на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi+na+uslugi/obshtinski+administratsii/unificirani+uslugi/1442
· По банкова сметка:
IBAN: BG92UBBS81558420008108
BIC: UBBSBGSF
Банка: „Обединена Българска Банка“ АД
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път