Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Канцелария , управление на собствеността и човешки ресурси"
Адрес: обл. Кюстендил, общ. Кюстендил, гр. Кюстендил, ПЛ. ВЕЛБЪЖД 1, п.к. 2500
Код за междуселищно избиране: 078
Телефон за връзка: 0882885033, 551166/253
Адрес на електронна поща: delovodstvo@kustendil.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, пълно работно време, без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Подаване на заявлениеДокумент за собственост или право на строеж;
Удостоверение за наследници (когато документът за собственост е на името на наследодател на заявителя) - добавя се служебно;
Актуална скица на обект или СОС от СГКК;
Виза за проектиране в случаите на чл. 140 ал.3 от ЗУТ;
Нотариално заверена декларация за липса на СМР;
Уведомление за инвестиционно предложение за промяна на предназначението (неразделна част от заявлението);
Решение на ОВОС или решение за преценяване на необходимостта от ОВОС( при необходимост);
Нотариално заверени съгласия, решения на общо събрание на ЕС;
Съгласуване по реда на чл.39, ал.3 със съответния министър;
Документ за въвеждане в експлоатация на строежа (удостоверение за търпимост);
Копие от пълномощно (при заявление на пълномощник) заверено „Вярно с оригинала“;
Други (положителни становища от съответните компетентни органи, относно запазване на изискванията, определени с нормативен акт за новото предназначение);
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща таксаУслугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път