Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Регионално развитие и устройство на територията"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Стражица, гр. Стражица, ул. Дончо Узунов 5, п.к. 5150
Код за междуселищно избиране: 06161
Телефон за връзка: (06161)4343
Адрес на електронна поща: obshtina@strazhitsa.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Продължителност на работното време - 8 часа. От 08:30 до 12:30 и от 13:00 до 17:00 часа
Необходими документи за предоставяне на услугатЗаявление по образец;
Документ за самоличност /лична карта/ и/или нот.заверено пълномощно;
Документ за собственост на имота, освен ако същият е вписан в Имотния регистър и заявителят е предоставил информацияя за това;
Скица с предложение за изменение на ПУП;
Удостоверение за наследници /при необходимост/ - издава се служебно в случаите когато имотът е придобит по наследство (прилага се само ако наследодателят не е с постоянен адрес на територията на община Стражица);
Документ за платена такса, освен ако плащането е извършено по електронен път.
Процедура на предоставяне на услугатаПрием на заявлението с приложените документи в Центъра за административно обслужване;
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към кмета на Община Стражица;
Разглеждане на преписката за допустимост в отдел „УТ”;
Съгласуване по чл. 128а, ал. 3 от Закона за устройство на територията;
Изготвяне на становище от Гл. архитект;
Получаване на индивидуалния административен акт от заявителя по изрбания от него начин.
Начин на получаване на издадения индивидуален административен актЛично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване – гише „УТ”;
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
По електронен път на електронен адрес при условията на Наредбата за общите изисквания към информационните системи, регистрите и електронните административни услуги. /Възможността за тполучаване по електронен път зависи от естеството на документа, реквизитите и приложенията на същия./
ИнформацияЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ (ЦАО)
Адрес: Община Стражица, п.к. 5150, ул. "Дончо Узунов" № 5
официален интернет сайт: https://strazhitsa.egov.bg/
електронна поща: – obshtina@strazhitsa.egov.bg
Телeфон: тел. 06161/ 4351, 4353 – административни услуги.
*Посочените телефони са стационарни, входящите обаждания се отчитат според тарифата на абоната.
Работно време: от 08:30 до 17:00 часа без прекъсване.
В ЦАО е осигурен достъп за хора с увреждания.
Начини на заявяване на услугата:
- Лично или чрез упълномощено лице с нотариално заверено пълномощно в Центъра за административно обслужване с подаване на писмено заявление по образец;
- Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
- Чрез лицензиран пощенски оператор;
- По електронен път чрез:
· Портала на електронното управление: https://egov.bg/wps/portal/;
· Система за сигурно електронно връчване: https://edelivery.egov.bg/;
· На e-mail: obshtina@strazhitsa.egov.bg, подписан с КЕП.
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 20.00 лв. / 10.23 €Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път