Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Регионално развитие и стопанска политика"
Адрес: обл. София, общ. Долна баня, гр. Долна баня, ул. "Търговска" № 134, п.к. 2040
Код за междуселищно избиране: 07120
Телефон за връзка: 2121
Адрес на електронна поща: obshtinadb@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Центърът за административно обслужване работи при непрекъснат режим на работа. Телефон за връзка: 07120/8834. Обедна почивка на останалите отдели от 12:00 ч. до 13:00 ч.
подаване на заявление до кмета на общинатаЩе Ви бъдат издадени документи-протоколи за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа.
С тях се удостоверява наличието на условия за подготовка и откриване на строителната площадка и за започване на строително-монтажните работи по определена от общината строителна линия и ниво за строеж
За кого е предназначена услугата:
За всеки инвеститор/собственик с цел:
- удостоверяване началото на строителството и заемането на терена, на който ще се осъществят строително-монтажните работи;
- заверка на заповедната книга на строежа;
- доказателство за законосъобразността на строежа.
За да ползвате услугата, трябва да подадете следните документи:
1. Лиценз за регистрация на строителната фирма - изпълнител от Камарата на строителите
2. Договор за изпълнение на строежа със строител, който е вписан в Централния професионален регистър на строителя
3. Договор за упражняване на строителен надзор
4. Договор за авторски надзор с проектанта
5. Одобрен и съгласуван график за прокопаване и заповед за право на прокарване – за линейни обекти
6. Становище на КАТ, Градски Транспорт, АСРУД и др. - при дългосрочни СМР по основни направления
7. Копие от одобрен Проект „Временна организация и безопасност на движението” /ВОБД/ - при необходимост 2
8. Копие от одобрен План за управление на строителни отпадъци, в случаите когато такъв се изисква /съгласно чл. 11 от Закона за управление на отпадъците/
9. Договор за извозване на изкопни земни маси
10. Удостоверение за насочване на земни маси и строителни отпадъци
11. Маршрут за транспортиране на отпадъци и/или изкопни земни маси
12. Протокол за трасиране
Начини на получаване на резултата от услугата:
· лично от звеното за административно обслужване;
· чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 50.00 лв. / 25.56 €Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път