Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 3209 Вписване в регистъра на промяна и издаване на удостоверение за актуално състояние на средни горивни инсталации

      При всяка планирана промяна в средни горивни инсталации, която води до промяна в приложимите норми за допустими емисии, промяна на оператора на средни горивни инсталации и на промяна на адреса на стационарна средна горивна инсталация, операторът подава заявление до директора на съответната Регионална инспекция по околната среда и водите за вписване в регистъра на промяната и издаване на удостоверение за актуално състояние на средната горивна инсталация.
  • Регистрация
    • Стопанска дейност:
      • Екология и подземни богатства
    • На основание на:
      • Закон за чистотата на атмосферния въздух - чл. 9г, ал. 16
    • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
      • Не
    • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
      • Директор
    • Срок за предоставяне:
      • Срок на предоставяне - до 14 дни от подаване на заявлението за вписване в регистъра на промяна, директорът на съответната Регионална инспкеция по околната среда и водите вписва промяната в регистъра и издава удостоверение за актуалното състояние на средната горивна инсталация.
    • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
      • Безсрочно.
    • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
      • Министър на околната среда и водите
    • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
      • Министър на околната среда и водите
    • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
      • Отказът от мотивирано вписване в регистъра на промяна в случай подлежи на обжалване по реда на Административнопроцесуалния кодекс в 14 - дневен срок от съобщаването му.

    • Ограничения и условности:
      • Ако за услугата съществуват ограничения за предоставянето или предоставянето и зависи от конкретни обстоятелства.

    • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
    • Електронен адрес за предложения:
    Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
    Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
    Дирекция "Административни, финансови и правни дейности"
    Адрес: обл. Смолян, общ. Смолян, гр. Смолян, ул. "Дичо Петров" №16, п.к. 4700
    Код за междуселищно избиране: 0301
    Телефон за връзка: 0301/60100
    Факс: 0301/60119
    Адрес на електронна поща: riosv-smolyan@mbox.cotact.bg
    Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Осем часов работен ден при пет дневна работна седмица. Обедна почивка от 12:30 часа до 13:00 часа. Обслужването на потребители на административни услуги в "Центъра за административно обслужване" се извършва без прекъсване на обявеното работно време. В случаите, когато има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време, работата на центъра продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време.
    Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане