Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Бюджет, икономика и местни приходи"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Стражица, гр. Стражица, ул. Дончо Узунов 5, п.к. 5150
Код за междуселищно избиране: 06161
Телефон за връзка: (06161)4331
Адрес на електронна поща: budget@strazhitsa.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:00, Продължителност на работното време - 8 часа. От 08:30 до 12:30 и от 13:00 до 17:00 часа. В Центъра за административно обслужване на общината е осигурен достъп на хора с увреждания.
Необходими документиЗаявление (по образец)
Пълномощно (ако заявлението се подава от упълномощено лице)
Документи, удостоверяващи промяната на обстоятелствата
Процедури и инструкцииНачини на заявяване на услугата:
- Лично или чрез упълномощено лице с нотариално заверено пълномощно в Центъра за административно обслужване с подаване на писмено заявление по образец;
- Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
- Чрез лицензиран пощенски оператор;
- По електронен път чрез:
· Портала на електронното управление: https://egov.bg/wps/portal/;
· Система за сигурно електронно връчване: https://edelivery.egov.bg/;
· На e-mail: obshtina@strazhitsa.egov.bg, подписан с КЕП.
Процедура по предоставяне на административната услуга:
• Прием на заявлението с приложените документи в Центъра за административно обслужване или по електронен път;
• Завеждане в Автоматизирана информационна система и изпращане на преписката към кмета на община Стражица и отговорния служител;
• Проверка в Информационните масиви на Община Стражица;
• Изготвяне на административния акт;
• Получаване на административната услуга/акт по избран от заявителя начин.
Начини на получаване на резултата от услугата:
- лично или чрез упълномощено с нотариално заверено пълномощно лице в Центъра за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор на посочен адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели; Документът може да бъде изпратен за сметка на получателя:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- като международна препоръчана пощенска пратка.
- по електронен път, на посочен от заявителя електронен адрес;
- чрез Системата за сигурно електронно връчване;
Наредба № 34 от 1999 г. за таксиметров превоз на пътници