Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно обслужване"
Адрес: обл. Благоевград, общ. Банско, гр. Банско, град Банско, пл."Никола Вапцаров" № 1, п.к. 2770
Код за междуселищно избиране: 0749
Телефон за връзка: 074988611, 0749/88648; 0749/88619;0749/88621
Адрес на електронна поща: obabansko@bansko.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 07:30 до 18:00, Служителите от отдел"Обслужване" подсигуряват непрекъснат достъп до заявяване на административни услуги от 7.30-18.00ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Отдел Общинска собственост, земеделие и гори
Адрес: обл. Благоевград, общ. Банско, гр. Банско, пл."Никола Вапцаров" № 1, п.к. 2770
Код за междуселищно избиране: 0749
Телефон за връзка: (0749)88614
Адрес на електронна поща: obabansko@bansko.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12.00 до 13.00 часа
Отдел "Териториално и селищно устройство"
Адрес: обл. Благоевград, общ. Банско, гр. Банско, пл."Никола Вапцаров" № 1, п.к. 2770
Код за междуселищно избиране: 0749
Телефон за връзка: (0749)88632, (0749)88618
Адрес на електронна поща: obabansko@bansko.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12.00 до 13.00 часа
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Информация за предоставяната услугаИНФОРМАЦИЯ ЗА ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ (ЦАО)
Адрес: община Банско, гр. Банско 2700, пл.„Никола Вапцаров”№ 1, в сградата на Община Банско.
Работно време: от 07:30 до 18:00 часа без прекъсване oт понеделник до петък
Електронен адрес за комуникация с потребителите: delovodstvo@bansko.bg
Телефони за комуникация с потребителите:
Служители от ЦАО
0749/88648
0749/88619
Специалист ГРАО
0749/88631
Специалисти от отдел „Приходи“
0749/88639;
0749/88640
Касиери от отдел „Приходи“
0749/88638
*Посочените телефони са стационарни, входящите обаждания се отчитат според Тарифата на абоната.
СРОКЪТ И ПРОЦЕДУРАТА ПО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА, ИЗИСКВАНИЯ И НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
7 дни – 50лв.
Изисквани документи:
1. Копие от протокола на общото събрание, на което е прието решението, заверено от председателя на управителния съвет (управителя). В решението трябва да е посочено какво ще бъде предназначението на определената прилежаща площ;
2. Информация за броя на секциите (входовете) и броя на етажите на сградата;
3. Актуална скица - издадена от СГКК-гр.Благоевград(по служебен път).
ОБРАЗЦИ НА ФОРМУЛЯРИ:
Образци и формуляри можете да намерите на:www.bansko.bg
НАЧИН НА ЗАЯВЯВАНЕ НА УСЛУГАТА:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Устно в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор.
На e-mail: delovodstvo@bansko.bg, подписан с КЕП.
Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление, с ПИК на НОИ или КЕП, на адрес: https://unifiedmodel.egov.bg/wps/portal/unified-model/for-citizens-and-businesses/active-e-admin-services/municipal-services/
Чрез портала за електронни административни услуги в интернет страницата на Oбщина Банско, с ПИК на НАП или КЕП, на адрес: https://auslugi.com/public/home/bansko/index
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТА ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ:
Ниво на предоставяне на услугата:Извършване на сделки и/или трансакции по услуги от Ниво III включващи онлайн разплащане и доставка (IV-то ниво);
Интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване: www.bansko.bg;
Интернет адрес за служебно заявяване:delovodstvo@bansko.bg. Заявлението трябва да е подписано с КЕП от заявителя или оправомощено от него лице.
НАЧИН ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА:
По Ваш избор:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
По електронен път на точно упомената електронна поща.
Документът/Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
като вътрешна куриерска пратка;
като международна препоръчана пощенска пратка;
Закон за управление на етажната собственост
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 50 лв.ВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ:
7 дни – 50лв.
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
· В брой в Центъра за административно обслужване;
· Чрез ПОС терминал в Центъра за административно обслужване;
· Чрез портала за електронни административни услуги: E-pay, Easypay.
· Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление на адрес: https://pay.egov.bg/
· По банкова сметка: https://bansko.bg/bg/%D0%B1%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8-%D1%81%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BA%D0%B8
Сроковете за извършване на услуга започват да текат от деня на подаване на необходимите документи и заплащане на таксата или цената за нея
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път