Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно, информационно и материално-техническо обслужване"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Асеновград, гр. Асеновград, площад "Николай Хайтов" №9, п.к. 4230
Код за междуселищно избиране: 0331
Телефон за връзка: (0331)20215 - деловодство, (0331)20297;20336 - техническо деловодство, (0331)20226 - началник на отдел
Адрес на електронна поща: m.filipova@asenovgrad.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, административното обслужване в Информационен център е без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Описание и процедуриОписание и процедури:
Заявителят подава заявление в ИЦ на община Асеновград с придружаващите документи за услугата.
Необходими документи за стартиране на процедурата
Заявлението за изпълнение на услугата се подава до Кмета на община Асеновград в Информационен център – етаж 2, лично от заинтересованото лице или упълномощено от него лице, което се задължава да представи оригинал на пълномощно – заверено от Нотариус, като приложи копие от същото към заявлението.
Към заявлението се прилагат следните документи:
Пълномощно - копие;
Документ за платена такса за изпълнение на услугата.
Регистрация на преписка в деловодството
1. Преписка се регистрира на основание подадено заявление по образец ИИСДА 815 като се въвеждат следните задължителни реквизити в РКК на АИС:
1.1. Вид документ
1.2. Кореспондент.
1.3. Регистрационен индекс 14-00 за юридически лица;
1.4. Кореспондентски индекс (ако има такъв)
1.5. Относно - кратка информация за документа
1.6. Насочен към - отговорен ресорен ръководител - зам. кмет
1.7. Краен срок - задава се крайния срок за изпълнение на услугата съгл. ЗАП
2. Проверява се наличието на всички задължително изискуеми документи за предоставяне на услугата;
3. Сканират се предоставените документи и въвеждат в база данни АИС;
На заявителя се предоставя код за достъп през интернет до регистрираната преписка;
Начини на получаване на резултата от услугата:
1. Лично от Информационния център (ИЦ)
Информационен център (ИЦ) - Община Асеновград, пл. "Акад. Николай Хайтов" № 9
Работно време: 08:00-17:00 ч. (без прекъсване)
2. Чрез упълномощено лице от Информационния център (ИЦ)
3. Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга
4. По електронен път на посочена от заявителя електронна поща
5. По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване
За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 10.00 лв. / 5.11 €За услугата се заплаща цена.
Стойността на услугата е фиксирана и се определя съгласно Наредба за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на община Асеновград.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път