Заявяване и изпълнение на услугата:
Главния архитект на общината
1.Наименование на административната услуга и уникален идентификатор съгласно Регистъра на услугите:
3179 Издаване на разрешение за промяна на предназначението на сгради или на самостоятелни обекти в сгради без извършване на строителни и монтажни работи
2.Правно основание за предоставянето на административната услуга/издаването на индивидуалния административен акт:
Чл. 147 а от Закона за устройство на територията /ЗУТ/.
3.Орган, който предоставя административната услуга/издава индивидуалния административен акт /в случаите на възлагане – служителите, които издават индивидуалния административен акт/:Главния архитект на общината
4.Информация за центъра за административно обслужване:
адрес:община Каспичан, гр.Каспичан, ул."Мадарски конник"№91
работно време:от 08:00 до 17:00 часа без прекъсване
електронен адрес:www.kaspichan.org
телефон за връзка:05327 / 96-69- стационарен телефон,с тарифа съответстваща на индивидуалния план на потребителя
5.Процедура по предоставяне на административната услуга /издаване на индивидуалния административен акт, срокове, изисквания и необходими документи /в случай че документ се издава от административен орган, се посочва и органът/: Услугата се извършва в общината.
Процедура по предоставяне на услугата:
Проверка (преглед) на попълненото заявление и приложените документи.
Регистриране на заявление и предоставяне на клиента на входящ номер;
Пренасочване на преписката към главния архитект
Такса и срок за предоставяне на административната услуга
За сгради-0,20лв.на кв.м.
По електронен път-обикновена услуга-0,18лв.
но не по-малко от 50.00лв.- 7 дни.
По електронен път-обикновена услуга-45,00лв.
Необходими документи за предоставяне на услугата:
Заявление по образец;
Документ за самоличност (лична карта) и/или нотариално заверено пълномощно, когато заявлението се подава от лице, различно от собственика.
/*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/.
Документ за собственост – нотариален акт, договор за учредено право на строеж в чужд имот или документ за право да се строи в чужд имот по силата на специален закон или друг документ; (по служебен път при вписан Нотариалния акт в Агенция по вписванията след 2000 г.).
Удостоверение за наследници /когато документът за собственост е на името на наследодател на заявителя/ - по служебен път;
Уведомление за инвестиционно предложение за промяна на предназначението /неразделна част от заявлението/;
Решение по ОВОС или решение за преценяване на необходимостта от ОВОС;
Документ за въвеждане в експлоатация на строежа / удостоверение за търпимост /;
Копие от пълномощно / при заявление от пълномощник/ заверено „Вярно с оригинала“;
Други / положителни становища от съответните компетентни органи, относно спазване на изискванията, определени с нормативен акт за новото предназначение/;
Квитанция за платена такса.
8.Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
а) ниво на предоставяне на услугата - Ниво IV – Извършване на сделки и/или транзакции по услуги от Ниво III включващи онлайн разплащане и доставка;
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване - www.kaspichan.org;
в) интернет адрес за служебно заявяване - auslugi@kaspichan.org;
г)вид на услугата (първична или комплексна), като в случай че услугата е комплексна, се посочват първичните услуги, от които е съставена - първична;
д) средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност – в случаите, когато идентификация се изисква при заявяване, заплащане и получаване на електронна услуга – квалифициран електронен подпис.
9. Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
Безсрочно.
10.Такси или цени на услугата, включително при предоставяне по електронен път, основание за тяхното определяне и начини на плащане:Съгласно Наредба за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги
За сгради-0,20лв.на кв.м.
По електронен път-обикновена услуга-0,18лв.
но не по-малко от 50.00лв.- 7 дни.
По електронен път-обикновена услуга-45,00лв.
Таксата може да бъде заплатена по един от следните начини:
На гише „Каса” в Център за административно обслужване ;
По банкова сметка:
BIC: FINVBGSF
IBAN: BG86FINV91508416831071
БАНКА: „Първа инвестиционна банка“ АД
С платежна карта чрез терминално устройство ПОС в Център за административно обслужване
Чрез единен портал за електронни административни услуги
11.Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставяне на услугата:Кмет на община Каспичан.
12.Ред и срок за обжалване:Редът и сроковете за обжалване са съгласно чл.215 от Закона за устройство на територията.
13.Електронен адрес за предложения във връзка с услугата: auslugi@kaspichan.org
14.Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Лично или чрез упълномощено лице в Център за административно обслужване .
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
и като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
и като вътрешна куриерска пратка;
и като международна препоръчана пощенска пратка;