Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване и човешки ресурси"
Адрес: обл. Шумен, общ. Каспичан, гр. Каспичан, Ул. "Мадарски конник" № 91, Център за административно обслужване, п.к. 9930
Код за междуселищно избиране: 05327
Телефон за връзка: (05327)9669, стационарен телефон, таксата е съобразно тарифния план на потребителите
Адрес на електронна поща: auslugi@kaspichan.org
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Работно време без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Регистриране на места за настаняване клас "В" - апартаменти за гости и стаи за гостиПроцедура по предоставяне на административната услуга /издаване на индивидуалния административен акт, срокове, изисквания и необходими документи /в случай че документ се издава от административен орган, се посочва и органът/: Услугата се извършва в общината
Процедура по предоставяне на услугата:
Прием на заявлението с приложените документи в Център за административно обслужване;
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към Главен специалист ”Туризъм, търговия, младежки дейности и детски политики”;
Разглеждане на заявлението и приложените документи
Необходими документи за предоставяне на услугата:
Заявление по образец;
Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
Копие от документа за ползване на обекта, ако същият не е собствен и не подлежи на вписване (по служебен път при вписан Нотариалния акт в Агенция по вписванията след 2000 г.).
Изрично пълномощно в оригинал, когато се подава от пълномощник.
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Център за административно обслужване , с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като услугата се отразява в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
Чрез лицензиран пощенски оператор
Услугата може да бъде заявена и по електронен път
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
а) ниво на предоставяне на услугата - Ниво IV – Извършване на сделки и/или транзакции по услуги от Ниво III включващи онлайн разплащане и доставка;
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване - https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi+na+uslugi/obshtinski+administratsii/unificirani+uslugi/3122
в) интернет адрес за служебно заявяване - auslugi@kaspichan.org;
г)вид на услугата (първична или комплексна), като в случай че услугата е комплексна, се посочват първичните услуги, от които е съставена - първична;
д) средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност – в случаите, когато идентификация се изисква при заявяване, заплащане и получаване на електронна услуга – квалифициран електронен подпис.
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес:............................................................................, като декларирам, че пощенските разходи са за моя сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки, и съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
като вътрешна куриерска пратка;
като международна препоръчана пощенска пратка;
Лично или чрез упълномощено лице в Център за административно обслужване
По електронен път на електронна поща;
По Система за сигурно електронно връчване
Наредба за изискванията към категоризираните места за настаняване и заведения за хранене и развлечения, за реда за определяне на категория, както и за условията и реда за регистриране на стаи за гости и апартаменти за гости
За услугата се заплаща такса
За регистрация и вписване в НТР на места за настаняване клас В-стаи за гости и апартаменти за гости, се събира такса 20лв. на легло
По електронен път-обикновена услуга-18,00лв
За вписване на промени в НТР на стаи за гости и апартаменти за гости, когато промяната води до издаване на нов(актуализиран) документ(удостоверение),се събира такса 50лв.
По електронен път-обикновена услуга-45,00лв
За вписване на промени в НТР на стаи за гости и апартаменти за гости, когато промяната не води до издаване на нов(актуализиран)документ(удостоверение),се събира такса 20лв.
По електронен път-обикновена услуга-18,00лв
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път