Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция Административно - правно и информационно обслужване
Адрес: обл. Бургас, общ. Айтос, гр. Айтос,
Код за междуселищно избиране: 0558
Телефон за връзка: 0558/23450
Адрес на електронна поща: obshtina@aytos.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Работно време от 08.30 до 17.00 часа. обедна почивка от 12.00 до 12.30 часа.
1. Подаване на заявлениеПроверка (преглед) на попълненото искане и приложените документи:
- Заявление по образец;
- Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Небходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лицев при подаване на заявлението/;
- Документ за собственост;
- Удостоверенеие за наследници /при необходимост - /по служебен път/;
- Разрешение за строеж;
- Протокол за линия и ниво - заверен по нива;
- Акт - Образец 13 за приемане на конструкцията;
- Платена такса за административната услуга.
2. Регистриране и изготвянеРегистириране на искането и предоставяне на клиента на входящ номер.
Пренасочване на преписката към Дирекция "ТСУ".
Извършване наа проверка на място за посочения строеж и строителните книжа и констативни протоколи;
Изготвяне и подписване на документа.
3. Получаване на документаПолучаване на документа по избран от заявителя начин.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 20 лв.Освобождават се от такси за технически услуги държавните и общински органи, организациите на бюджетна издръжка и Българският Червен кръст.
При неспазване на сроковете размерът на цената на услугата се намалява с едно на сто на ден, считано от деня на забавянето, но не повече от 30 на сто от пълния й размер.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път