Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция Административно - правно и информационно обслужване
Адрес: обл. Бургас, общ. Айтос, гр. Айтос,
Код за междуселищно избиране: 0558
Телефон за връзка: 0558/23450
Адрес на електронна поща: obshtina@aytos.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Работно време от 08.30 до 17.00 часа. обедна почивка от 12.00 до 12.30 часа.
1. Подаване на заявлениеПроверка (преглед) на попълненото искане и приложените документи:
- Заявление по образец;
- Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Небходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лицев при подаване на заявлението/;
- Документ за собственост;
- Удостоверенеие за наследници /при необходимост - /по служебен път/;
- Разрешение за строеж;
- Протокол за линия и ниво - заверен по нива;
- Акт - Образец 13 за приемане на конструкцията;
- Платена такса за административната услуга.
2. Регистриране и изготвянеРегистириране на искането и предоставяне на клиента на входящ номер.
Пренасочване на преписката към Дирекция "ТСУ".
Извършване наа проверка на място за посочения строеж и строителните книжа и констативни протоколи;
Изготвяне и подписване на документа.
3. Получаване на документаПолучаване на документа по избран от заявителя начин.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 20.00 лв. / 10.23 €Освобождават се от такси за технически услуги държавните и общински органи, организациите на бюджетна издръжка и Българският Червен кръст.
При неспазване на сроковете размерът на цената на услугата се намалява с едно на сто на ден, считано от деня на забавянето, но не повече от 30 на сто от пълния й размер.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път