Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Обща администрация"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Златарица, гр. Златарица, ул. "Ст. Попстоянов" № 22, п.к. 5090
Код за междуселищно избиране: 0615
Телефон за връзка: (0615)3 54 20
Адрес на електронна поща: obshtina@zlataritsa.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Център за административно обслужване е с непрекъснато работно време.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Приемане на заявлениеДопустим заявител
Заинтересовано лице - собственик, законен представител, упълномощено лице(изисква се нотариално заверено пълномощно).
Необходими документи
Заявление по образец;
Документ за самоличност(при подаване на място, за идентифициране на заявителя);
Нотариално заверено пълномощно(в случаите на упълномощаване);
Други документи, удостоверяващи факти и обстоятелства, които са от значение(при необходимост)
Удостоверение за наследници (при необходимост);
Документ за платена такса, освен ако плащането е извършено по електронен път.
Заявяване на услугата:
Заявление по образец се подава от заявителя или от упълномощено лице:
· в Център за административно обслужване
· чрез лицензиран пощенски оператор на адреса на Община Златарица;
· на електронна поща със заявление подписано с електронен подпис: obshtina@zlataritsa.bg;
· чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги: www.egov.bg;
· чрез Системата за сигурно електронно връчване*: https://edelivery.egov.bg/;
Изпълнение на услугата1. Приемане на заявление с приложен към него документ за платена такса
2. Регистриране на заявлението в Деловодната система на Община Златарица
3. Заявлението се предоставя на кмета на Общината за резолюция
4. Заявлението се пренасочва към директора на дирекция "Специализирана администрация" за разпореждане към съответния служител.
5. Служител "Екология, гори и земеделие" извършва проверка в емлячния регистър
6. Служител "Екология, гори и земеделие" изготвя исканото удостоверение
7. Удостоверението се предоставя на директора на дирекция "Специализирана администрация" за съгласуване
8. Съгласуваното удостоверение се предоставя на кмета на Общината за подпис
9. Подписаното удостоверение се получава по заявения начин.
Връчване удостоверението на заявителяУдостоверението се връчва по начина посочен от заявителя в заявлението:
Лично или чрез упълномощено лице в ЦАО – деловодство.
· Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки, и съгласие документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
· На посочен от заявителя адрес на електронна поща.
· По електронен път в профила на заявителя в Системата за сигурно електронно връчване.
Средства за електронна идентификация:
* Ниво на осигуреност - високо;
* Средство за идентификация - КЕП;
Закон за собствеността и ползването на земеделските земи (Загл. изм. – ДВ, бр. 14 от 2015 г.)
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 20.00 лв. / 10.23 €Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По електронен път
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта