ИНФОРМАЦИЯ ЗА ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ (ЦАО)
Адрес: община Банско, гр. Банско 2700, пл.„Никола Вапцаров”№ 1, в сградата на Община Банско.
Работно време: от 08:00 до 17:30 часа без прекъсване oт понеделник до петък
Електронен адрес за комуникация с потребителите: delovodstvo@bansko.bg
Телефони за комуникация с потребителите:
Служители от ЦАО
· 0749/88648
• 0749/88619
Специалисти от отдел „Приходи“
· 0749/88639
• 0749/88640
Касиери от отдел „Приходи“
· 0749/88638
*Посочените телефони са стационарни, входящите обаждания се отчитат според Тарифата на абоната.
ПРОЦЕДУРА ПО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА/ИЗДАВАНЕ НА ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ, СРОКОВЕ, ИЗИСКВАНИЯ И НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
Срокът за предоставяне 7 дни
Процедура по предоставяне на административната услуга /издаване на индивидуалния административен акт, срокове, изисквания и необходими документи /в случай че документ се издава от административен орган, се посочва и органът/:
Заявлението се подава лично от заинтересования или от упълномощено от него лице, с нотариално заверено пълномощно, до кмета на община Банско в Центъра за административно обслужване (ЦАО).
Необходими документи за приемане на уведомление за работно време при откриване на обект или заявяване промяна на работното време на обекта:
1. Заявление за приемане на уведомление за работно време при откриване на обект или заявяване промяна на работното време на обекта съгласно чл. 8, ал. 1 от Наредбата за търговска дейност на територията на община Банско /по образец/;
2. Положително становище на съответната Регионална здравна инспекция относно спазване на граничните стойности на показателите за шум;
3. Копие от договора за наем или от друг документ, удостоверяващ, че са налице условия, лицето да извършва търговска дейност в обекта или копие от нотариален акт, когато обекта е собствен;
4. Копие на пълномощно, в случай, че заявлението се подава от пълномощник;
5. Други документи, съгласно изискванията на българското законодателство.
Регионална здравна инспекция - Благоевград
ОБРАЗЦИ НА ФОРМУЛЯРИ:
Образци и формуляри можете да намерите на:www.bansko.bg
НАЧИН НА ЗАЯВЯВАНЕ:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Устно в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор.
На e-mail: delovodstvo@bansko.bg, подписан с КЕП.
Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление, с ПИК на НОИ или КЕП, на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/housing-and-community-services/state-and-municipal-properties/a3b42a1d-f44d-46f0-8196-4c460e425cc2 ;
Чрез портала за електронни административни услуги в интернет страницата на Oбщина Банско, с ПИК на НАП или КЕП, на адрес: https://auslugi.com/public/home/bansko/index
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ:
Интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване: www.bansko.bg
Интернет адрес за служебно заявяване:delovodstvo@bansko.bg. Заявлението трябва да е подписано с КЕП от заявителя или оправомощено от него лице.
НАЧИН ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ РЕЗУЛТАТА:
По Ваш избор:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
По електронен път на точно упомената електронна поща.
Документът/Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
като вътрешна куриерска пратка;
като международна препоръчана пощенска пратка;