Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно, информационно и техническо обслужване"/Център за административно обслужване
Адрес: обл. Разград, общ. Разград, гр. Разград, бул."Бели Лом" №37А, п.к. 7200
Код за междуселищно избиране: 084
Телефон за връзка: (084)661 200 - на цената на един градски разговор
Адрес на електронна поща: obshtina@razgrad.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 18:00, Центърът за административно обслужване е с непрекъснато работно време
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция "Общинска собственост и икономика", отдел "Общинска икономика"
Адрес: обл. Разград, общ. Разград, гр. Разград, бул."Бели лом" №37А, п.к. 7200
Код за междуселищно избиране: 084
Телефон за връзка: (084)618251, (084)618253, (084)618157, (084)618224, (084)618222
Адрес на електронна поща: zemedelie@razgrad.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Обедна почивка от 12:00 часа до 13:00 часа
Средства за идентификация и ниво на осигуреностНиво на осигуреност - високо;
средство за идентификация - КЕП;
Заявяване на услугатаЛично или чрез упълномощено лице:
- Устно, на гише в ЦАО на Община Разград.;
- Със заявление по електронна поща на e-mail: obshtina@razgrad.bg;
- Чрез лицензиран пощенски оператор;
- По електронен път чрез системата за сигурно електронно връчване;
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИЗаявление по образец с приложени копия от документи:
- Документ, уреждащ собствеността и ползването на обекта /разрешение за ползване, разрешение за поставяне, удостоверение за търпимост и други подобни/;
- Документ, удостоверяващ въвеждането на обекта в експлоатация;
- Удостоверение за регистрация на обекта съгл. чл.12, ал.2 от Закона за храните /ако е необходимо/;
- Разрешение от държавната комисия по хазарта, съгл. чл.4 от Закона за хазарта /ако е необходимо/;
- Протокол от Регионална здравна инспекция /РЗИ/ или лицензирана лаборатория за съответствие с допустимите нива на шум /в случай, че се заявява работно време извън интервала 06:00 ч. – 22:00 ч./;
- За търговски обект, находящ се в жилищна сграда в режим на етажна съсобственост се изисква съгласие на 50% + 1 от собствениците, включително съгласието на всички непосредствени съседи /в случай, че се заявява работно време извън интервала 07:00 ч. – 22:00 ч./;
*Забележка:
Заявленията и приложенията към тях се подават на български език.
Документите може да се представят и на всеки от официалните езици на Европейския съюз, придружени с официален превод на български език. В случай на противоречие между текста на документа и превода на български език предимство има преводът на български език.
Заявленията и уведомленията, подавани по електронен път следва да са подписани с квалифициран електронен подпис от заявителя. За заявител се смята лицето, от името на което е извършено електронното изявление-декларация.
Начини на получаване на услугатаЛично или чрез упълномощено с нотариално заверено пълномощно лице в Центъра за административно обслужване
Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
По електронен път на електронна поща
Чрез системата за сигурно електронно връчване