Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Обща администрация"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Златарица, гр. Златарица, ул. "Ст. Попстоянов" № 22, п.к. 5090
Код за междуселищно избиране: 0615
Телефон за връзка: (0615)3 54 20
Адрес на електронна поща: obshtina@zlataritsa.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Център за административно обслужване е с непрекъснато работно време.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаНеобходими документи за предоставяне на услугата:
1.Документ за собственост или право на строеж;
2. Удостоверение за наследници (когато документът за собственост е на името на наследодател на заявителя)-добавя се служебно;
3. Актуална скица на обект или СОС от СГКК;
4. Виза за проектиране в случаите на чл. 140 ал.3 от ЗУТ;
5. Нотариално заверена декларация за липса на СМР;
6.Уведомление за инвестиционно предложение за промяна на предназначението (неразделна част от заявлението);
7. Решение на ОВОС или решение за преценяване на необходимостта от ОВОС( при необходимост);
8.Нотариално заверени съгласия, решения на общо събрание на ЕС;
9.Съгласуване по реда на чл.39, ал.3 със съответния министър;
10. Документ за въвеждане в експлоатация на строежа (удостоверение за търпимост);
11. Копие от пълномощно (при заявление на пълномощник) заверено „Вярно с оригинала“;
12. Други (положителни становища от съответните компетентни органи, относно запазване на изискванията, определени с нормативен акт за новото предназначение);
Заявяване на услугата:
Заявление по образец се подава от заявителя или от упълномощено лице:
· Центъра за административно обслужване, на адрес: гр. Златарица, ул. "Стефан Попстоянов" №22, ел. поща: obshtina@zlataritsa.bg, тел. за връзка: 0615/3-56-31
Работно време: от 08:00 до 17:00
· чрез лицензиран пощенски оператор на адреса на Община Златарица;
· на електронна поща със заявление подписано с електронен подпис: obshtina@zlataritsa.bg;
Заплащане на услугатаТаксата може да бъде заплатена по един от следните начини:
• На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване;
• По банкова сметка.
Изпълняане на услугатаИзпълнение на услугата:
Прием на заявлението с приложените документи в Център за административно обслужване;
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към специалист ТСУ;
Проверка на приложените документи към преписката;
Изготвяне на разрешението.
Предоставяне на услугата Вие може да заявите издаденото Разрешително да получите:
- Лично от Центъра за административно обслужване;
- Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването на акта за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни от оператора за служебни цели. Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
· като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
· като вътрешна куриерска пратка;
· като международна препоръчана пощенска пратка.
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща таксаТаксата може да бъде заплатена по един от следните начини:
• На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване;
• По банкова сметка:
IBAN: BG81CECB9790 8459 473000
BIC: CECBBGSF
Банка: ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА
Код за плащане: 44 80 01
за промяна от нежилищно в жилищно,
за 1 кв.м.
14 дни 0,30
за промяна от жилищно в
нежилищно, за 1 кв.м.
0,50
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой