Заявяване и изпълнение на услугата:
ДИРЕКЦИЯ „СПЕЦИАЛИЗИРАНА АДМИНИСТРАЦИЯ"
Отдел „Териториално селищно устройство”
1.Наименование на административната услуга и уникален идентификатор съгласно Регистъра на услугите:
2518 ИЗМЕНЕНИЕ НА ПЛАН НА НОВООБРАЗУВАНИ ИМОТИ
2.Правно основание за предоставянето на административната услуга/издаването на индивидуалния административен акт:
Закон за собствеността и ползването на земеделските земи - §. 4к, ал. 8, т. 1,2,3
Чл. 28в, ал. 2 от Правилник за прилагането на Закона за собствеността и ползването на земеделските земи
3.Орган, който предоставя административната услуга/издава индивидуалния административен акт /в случаите на възлагане – служителите, които издават индивидуалния административен акт/:Кмет на Община Каспичан
4.Информация за центъра за административно обслужване:
адрес:община Каспичан, гр.Каспичан, ул."Мадарски конник"№91
работно време:от 08:00 до 17:00 часа без прекъсване
електронен адрес:www.kaspichan.org
телефон за връзка:05327 / 96-69 - стационарен телефон,с тарифа съответстваща на индивидуалния план на потребителя
5.Процедура по предоставяне на административната услуга /издаване на индивидуалния административен акт, срокове, изисквания и необходими документи /в случай че документ се издава от административен орган, се посочва и органът/: Услугата се извършва в общината.
Процедура по предоставяне на услугата:
Прием на заявлението с приложените документи в Център за административно обслужване;
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към отдел „Териториално и селищно устройство”;
Извършва се проверка на представените материали за съответствие с действащите планове. Материалите се разглеждат от комисия, назначена от кмета на общината.
Получаване на индивидуалния административен акт по избран от заявителя начин.
Такса и срок за предоставяне на административната услуга:
7 дни-8.00лв./ По електронен път-обикновена услуга-7,20лв.
Необходими документи за предоставяне на услугата:
1. Документ за собственост(по служебен път при вписан Нотариалния акт в Агенция по вписванията след 2000 г.)
2. Скица от действащия план за новообразувани имот.
3. Материали и данни от геод. измервания в цифров и графичен вид.
4. Скица проект за изменение в цифров и графичен вид.
5. Пълномощно, когато заявлението се подава от пълномощник.
6. Изходни материали и данни получени от общината.
7. Удостоверение от АГКК за приемане на проект за изменение на кадастралната карта и кадастралните регистри.
Забележка:
Изяснява се неправилността конкретно: пропусната имотна граница, неправилно нанесен граница, пропуснат да бъде заснет имот, като същия е включен в очертанията на друг такъв, поставен е знак за общност между два имота, а в същност това са две части на един и същи имот, незаснета съществуваща сграда.
6. Образци на формуляри, които са свързани с предоставянето на административна услуга/издаването на индивидуалния административен акт, включително създадените с нормативен акт или утвърдени с административен акт: заявление по образец
7.Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Център за административно обслужване , с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
Чрез лицензиран пощенски оператор
Услугата може да бъде заявена и по електронен път
8.Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
а) ниво на предоставяне на услугата - Ниво IV – Извършване на сделки и/или транзакции по услуги от Ниво III включващи онлайн разплащане и доставка;
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване - www.kaspichan.org;
в) интернет адрес за служебно заявяване - auslugi@kaspichan.org;
г)вид на услугата (първична или комплексна), като в случай че услугата е комплексна, се посочват първичните услуги, от които е съставена - първична;
д) средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност – в случаите, когато идентификация се изисква при заявяване, заплащане и получаване на електронна услуга – квалифициран електронен подпис.
9. Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
10.Такси или цени на услугата, включително при предоставяне по електронен път, основание за тяхното определяне и начини на плащане:
7 дни-8.00лв./ По електронен път-обикновена услуга-7,20лв.
Таксата може да бъде заплатена по един от следните начини:
На гише „Каса” в Център за административно обслужване ;
По банкова сметка:
BIC: FINVBGSF
IBAN: BG86FINV91508416831071
БАНКА: „Първа инвестиционна банка“ АД
С платежна карта чрез терминално устройство ПОС в Център за административно обслужване
Чрез единен портал за електронни административни услуги
11.Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставяне на услугата:Кмет на община Каспичан.
12.Ред и срок за обжалване:Редът и сроковете за обжалване са съгласно чл.213 от Закона за устройство на територията.
13.Електронен адрес за предложения във връзка с услугата: auslugi@kaspichan.org
14.Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Лично или чрез упълномощено лице в Център за административно обслужване .
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
и като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
и като вътрешна куриерска пратка;
и като международна препоръчана пощенска пратка;