Процедура по предоставяне на административната услуга /издаване на индивидуалния административен акт, срокове, изисквания и необходими документи /в случай че документ се издава от административен орган, се посочва и органът/: Услугата се извършва в общината.
Процедура по предоставяне на услугата:
Прием на заявлението с приложените документи в Център за административно обслужване;
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към отдел „Териториално и селищно устройство”;
Извършва се проверка на представените материали за съответствие с действащите планове. Материалите се разглеждат от комисия, назначена от кмета на общината.
Получаване на индивидуалния административен акт по избран от заявителя начин.
Необходими документи за предоставяне на услугата:
1. Документ за собственост(по служебен път при вписан Нотариалния акт в Агенция по вписванията след 2000 г.)
2. Скица от действащия план за новообразувани имот.
3. Материали и данни от геод. измервания в цифров и графичен вид.
4. Скица проект за изменение в цифров и графичен вид.
5. Пълномощно, когато заявлението се подава от пълномощник.
6. Изходни материали и данни получени от общината.
7. Удостоверение от АГКК за приемане на проект за изменение на кадастралната карта и кадастралните регистри.
Забележка:
Изяснява се неправилността конкретно: пропусната имотна граница, неправилно нанесен граница, пропуснат да бъде заснет имот, като същия е включен в очертанията на друг такъв, поставен е знак за общност между два имота, а в същност това са две части на един и същи имот, незаснета съществуваща сграда.
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Център за административно обслужване , с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като услугата се отразява в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
Чрез лицензиран пощенски оператор
Услугата може да бъде заявена и по електронен път
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
а) ниво на предоставяне на услугата - Ниво IV – Извършване на сделки и/или транзакции по услуги от Ниво III включващи онлайн разплащане и доставка;
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване - https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi+na+uslugi/obshtinski+administratsii/unificirani+uslugi/2518
в) интернет адрес за служебно заявяване - auslugi@kaspichan.org;
г)вид на услугата (първична или комплексна), като в случай че услугата е комплексна, се посочват първичните услуги, от които е съставена - първична;
д) средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност – в случаите, когато идентификация се изисква при заявяване, заплащане и получаване на електронна услуга – квалифициран електронен подпис.
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес:............................................................................, като декларирам, че пощенските разходи са за моя сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки, и съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
като вътрешна куриерска пратка;
като международна препоръчана пощенска пратка;
Лично или чрез упълномощено лице в Център за административно обслужване
По електронен път на електронна поща;
По Система за сигурно електронно връчване