Заявяване и изпълнение на услугата:
ДИРЕКЦИЯ „СПЕЦИАЛИЗИРАНА АДМИНИСТРАЦИЯ"
Инспектор ”Туризъм, търговия, младежки дейности и детски политики”
1.Наименование на административната услуга и уникален идентификатор съгласно Регистъра на услугите:
2123 Издаване на дубликат на удостоверение за определен вид и категория на туристически обект
2.Правно основание за предоставянето на административната услуга/издаването на индивидуалния административен акт:
чл. 145 от Закон за туризма;
3.Орган, който предоставя административната услуга/издава индивидуалния административен акт /в случаите на възлагане – служителите, които издават индивидуалния административен акт/:Кметът на община Каспичан или оправомощено от него длъжностно лице
4.Информация за центъра за административно обслужване:
адрес:община Каспичан, гр.Каспичан, ул."Мадарски конник"№91
работно време:от 08:00 до 17:00 часа без прекъсване
електронен адрес:www.kaspichan.org
телефон за връзка:05327 / 96-69 - стационарен телефон,с тарифа съответстваща на индивидуалния план на потребителя
5.Процедура по предоставяне на административната услуга /издаване на индивидуалния административен акт, срокове, изисквания и необходими документи /в случай че документ се издава от административен орган, се посочва и органът/: Услугата се извършва в общината.
Процедура по предоставяне на услугата:
Прием на заявлението с приложените документи в Център за административно обслужване ;
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към Дирекция “ Специализирана администрация”, “Инспектор ”Туризъм, търговия, младежки дейности и детски политики“;
Разглеждане на заявлението и приложените документи;
Съответната ЕККТО разглежда заявленията и приложените към тях документи в 14-дневен срок от датата на постъпването им и след като констатира, че представените документи съответстват на изискванията се произнася по тях с мотивирано предложение до съответния категоризиращ орган за издаване на дубликат по категоризиране на туристическия обект.
В случай на констатирана непълнота или нередовност на представените документи, съответната експертна комисия по категоризация на туристически обекти в срок 10 работни дни от датата на заседанието писмено уведомява заявителя и определя 14-дневен срок от получаване на уведомлението за отстраняването им.
Ако в указания срок непълнотите и/или нередовностите не бъдат отстранени, съответният категоризиращ орган със заповед отказва за издаване на дублукат за категория на обекта. Заповедта се изпраща на заявителя.
Издаване на дубликат на удостоверение за категоризирани заведения за хранене и развлечения;
Получаване на индивидуалния административен акт от Център за административно обслужване по избран от заявителя начин.
Такса и срок за предоставяне на административната услуга:
-50,00лв. за дубликат на удостоверение:
По електронен път-обикновена услуга-45,00лв
-30,00лв. за нова табела:
По електронен път-обикновена услуга-27,00лв
Необходими документи за предоставяне на услугата:
Заявление по образец;
Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
Удостоверение за актуална съдебна регистрация на лицето или копия от документи, удостоверяващи, че юридическото лице има право по силата на друг закон да извършва стопанска дейност-оригинал или заверен препис;
Удостоверение, че лицето не е в процедура по ликвидация или несъстоятелност – оригинал или заверен препис; /По служебен път/
Копия от документи за собственост на обекта;
Копие от договора за наем или друг договор, от който е видно, че са налице условия лицето да извършва съответната туристическа дейност в обекта;
Платена такса за административната услуга.
6. Образци на формуляри, които са свързани с предоставянето на административна услуга/издаването на индивидуалния административен акт, включително създадените с нормативен акт или утвърдени с административен акт: заявление по образец
7.Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Център за административно обслужване , с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
Чрез лицензиран пощенски оператор
Услугата може да бъде заявена и по електронен път
8.Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
а) ниво на предоставяне на услугата - Ниво IV – Извършване на сделки и/или транзакции по услуги от Ниво III включващи онлайн разплащане и доставка;
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване - www.kaspichan.org;
в) интернет адрес за служебно заявяване - auslugi@kaspichan.org;
г)вид на услугата (първична или комплексна), като в случай че услугата е комплексна, се посочват първичните услуги, от които е съставена - първична;
д) средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност – в случаите, когато идентификация се изисква при заявяване, заплащане и получаване на електронна услуга – квалифициран електронен подпис.
9. Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
Срокът на издаденото удостоверение за определена категория на туристическите обекти е 5 години с изключение на срока на удостоверението за обектите, разположени върху понтон, което е със срок, съответстващ на срока на действие на разрешителното.
В срок до три месеца преди изтичането на 5-годишния срок лицето следва да декларира желанието си да потвърди категорията на обекта или да получи категория, различна от определената му до момента
10.Такси или цени на услугата, включително при предоставяне по електронен път, основание за тяхното определяне и начини на плащане:Съгласно Наредба за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги Приложение №6
Такса и срок за предоставяне на административната услуга:
-50,00лв. за дубликат на удостоверение:
По електронен път-обикновена услуга-45,00лв
-30,00лв. за нова табела:
По електронен път-обикновена услуга-27,00лв
Таксата може да бъде заплатена по един от следните начини:
На гише „Каса” в Център за административно обслужване ;
По банкова сметка:
BIC: FINVBGSF
IBAN: BG86FINV91508416831071
БАНКА: „Първа инвестиционна банка“ АД
С платежна карта чрез терминално устройство ПОС в Център за административно обслужване
Чрез единен портал за електронни административни услуги
11.Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставяне на услугата:Кмет на община Каспичан.
12.Ред и срок за обжалване:Съгласно разпоредбите на Административнопроцесуалния кодекс.
13.Електронен адрес за предложения във връзка с услугата: auslugi@kaspichan.org
14.Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Лично или чрез упълномощено лице в Център за административно обслужване .
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
и като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
и като вътрешна куриерска пратка;
и като международна препоръчана пощенска пратка;