Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване и човешки ресурси"
Адрес: обл. Шумен, общ. Каспичан, гр. Каспичан, Ул. "Мадарски конник" № 91, Център за административно обслужване, п.к. 9930
Код за междуселищно избиране: 05327
Телефон за връзка: (05327)9669, стационарен телефон, таксата е съобразно тарифния план на потребителите
Адрес на електронна поща: auslugi@kaspichan.org
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Работно време без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Промяна на вписаните обстоятелства в Националния туристически регистър по искане на вписаното лице.Процедура по предоставяне на административната услуга /издаване на индивидуалния административен акт, срокове, изисквания и необходими документи /в случай че документ се издава от административен орган, се посочва и органът/: Услугата се извършва в общината.
Процедура по предоставяне на услугата:
Прием на заявлението с приложените документи в Център за административно обслужване;
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към инспектор ”Туризъм, търговия, младежки дейности и детски политики”;
Разглеждане на заявлението и приложените документи;
При промяна на вписаните обстоятелства в Общинския регистър на категоризираните туристически обекти в Община Каспичан, вписаното лице подава заявление по образец до Кмета на общината за отразяване на промяната в 30-дневен срок от настъпването й;
При промяна на собствеността върху категоризирани заведения за хранене и развлечения, лицето придобило собствеността подава заявление по образец и изискуемите документи до Кмета на община Каспичан за отразяване на променените обстоятелства в регистъра.
При промяна на лицето, извършващо дейност в категоризирани заведения за хранене и развлечения, лицето, което ще извършва дейност, подава заявление по образец и изискуемите документи до Кмета на община Каспичан за отразяване на променените обстоятелства в регистъра.
Издаване на удостоверение за вписване на промени в обстоятелствата за категоризирани заведения за хранене и развлечения и издаване на удостоверение
Получаване на индивидуалния административен акт от Център за административно обслужване по избран от заявителя начин.
Необходими документи за предоставяне на услугата:
Заявление по образец;
Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
Копия от документи, удостоверяващи, че юридическото лице има право по силата на друг закон да извършва стопанска дейност;
Удостоверение, че лицето не е в производство по несъстоятелност или ликвидация;/ По служебен път/
Копие от акта за собственост – при промяна на собствеността; (по служебен път при вписан Нотариалния акт в Агенция по вписванията след 2000 г.)
Копие от договор за наем или от друг договор, от който е видно, че са налице условия лицето да извършва съответната туристическа дейност в обекта – при промяна на наемателя или на лицето, извършващо дейност в обекта;
Копие от ЕИК по Булстат; /По служебен път/
Справка за професионалната и езикова квалификация на персонала в обекта-по образец, както и копия от документи, удостоверяващи професионалната и езикова квалификация на управителя на обекта.
Платена такса за административната услуга
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Център за административно обслужване , с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като услугата се отразява в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
Чрез лицензиран пощенски оператор
Услугата може да бъде заявена и по електронен път
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
а) ниво на предоставяне на услугата - Ниво IV – Извършване на сделки и/или транзакции по услуги от Ниво III включващи онлайн разплащане и доставка;
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване - https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi+na+uslugi/obshtinski+administratsii/unificirani+uslugi/2008
в) интернет адрес за служебно заявяване - auslugi@kaspichan.org;
г)вид на услугата (първична или комплексна), като в случай че услугата е комплексна, се посочват първичните услуги, от които е съставена - първична;
д) средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност – в случаите, когато идентификация се изисква при заявяване, заплащане и получаване на електронна услуга – квалифициран електронен подпис.
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес:............................................................................, като декларирам, че пощенските разходи са за моя сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки, и съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
като вътрешна куриерска пратка;
като международна препоръчана пощенска пратка;
Лично или чрез упълномощено лице в Център за административно обслужване
По електронен път на електронна поща;
По Система за сигурно електронно връчване
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 50.00 лв. / 25.56 €По електронен път-обикновена услуга-45,00лв
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път