Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване и човешки ресурси"
Адрес: обл. Шумен, общ. Каспичан, гр. Каспичан, Ул. "Мадарски конник" № 91, Център за административно обслужване, п.к. 9930
Код за междуселищно избиране: 05327
Телефон за връзка: (05327)9669, стационарен телефон, таксата е съобразно тарифния план на потребителите
Адрес на електронна поща: auslugi@kaspichan.org
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Работно време без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Проверка за установяване на съответствието на строежа с издадените строителни книжа и за това,че подробният устройствен план е приложен по отношение на застрояванетоПроцедура по предоставяне на административната услуга /издаване на индивидуалния административен акт, срокове, изисквания и необходими документи /в случай че документ се издава от административен орган, се посочва и органът/: Услугата се извършва в общината.
Процедура по предоставяне на услугата:
Прием на заявлението с приложените документи в Център за административно обслужване;
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към отдел „Териториално и селищно устройство”;
Извършва се проверка на представените строителни книжа, както и на строежа на място. Резултатите от проверката се отразяват в констативен акт за установяване съответствието на строежа с издадените строителни книжа и за това, че подробният устройствен план е приложен по отношение на застрояването. Ако в резултат на проверката се установят отклонения от издадените строителни книжа или одобрения ПУП, тези обстоятелства се отбелязват в акта и се описват допуснатите отклонения и нарушения. Актът се подписва от строителния техник, лицето упражняващо строителен надзор (техническия ръководител) и строителя. Ако някой от последните двама или техен представител не се яви до 24 часа след определения в поканата срок, акта се подписва от явилите се страни, като в него се отбелязват номерът и датата на поканата. Не явилата се страна се замества от служителя на общинската администрация.
Констативният акт за установяване съответствието на строежа с издадените строителни книжа и за това, че подробният устройствен план е приложен по отношение на застрояването се съставя в четири еднообразни екземпляра - по един за общинската администрация, за възложителя, за строителя и за строителния надзор и се съхранява от посочените лица. Екземпляр от акта се съхранява задължително на строежа за представяне на контролните органи при проверка. При поетапно изпълнение или при изпълнение на технологични участъци акта за установяване съответствието на строежа с издадените строителни книжа и за това, че подробният устройствен план е приложен по отношение на застрояването може да се състави поотделно за всеки етап или технологичен участък.
Издаване на констативен акт;
Получаване на индивидуалния административен акт от Център за административно обслужване по избран от заявителя начин.
Необходими документи за предоставяне на услугата:
Заявление по образец;
Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
Разрешение за строеж /копие/;
Геодезическо заснемане;
Копие от одобрения (съгласуван) инвестиционен проект;
Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ново на строеж;
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Център за административно обслужване , с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като услугата се отразява в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
Чрез лицензиран пощенски оператор
Услугата може да бъде заявена и по електронен път
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
а) ниво на предоставяне на услугата - Ниво IV – Извършване на сделки и/или транзакции по услуги от Ниво III включващи онлайн разплащане и доставка;
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване - https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/obshtinski%20administratsii/unificirani%20uslugi/2098?cP=1&q=2098
в) интернет адрес за служебно заявяване - auslugi@kaspichan.org;
г) вид на услугата - първична;
д) средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност – в случаите, когато идентификация се изисква при заявяване, заплащане и получаване на електронна услуга – квалифициран електронен подпис.
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Лично или чрез упълномощено лице в Център за административно обслужване .
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес:............................................................................, като декларирам, че пощенските разходи са за моя сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки, и съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
като вътрешна куриерска пратка;
като международна препоръчана пощенска пратка;
Лично или чрез упълномощено лице в Център за административно обслужване
По електронен път на електронна поща;
По Система за сигурно електронно връчване
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 26.00 лв. / 13.29 €По електронен път-обикновена услуга-23,40лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път