Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Център за административно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Бургас, общ. Несебър, гр. Несебър, ул. "Еделвайс" 10, п.к. 8230
Код за междуселищно избиране: 0554
Телефон за връзка: (0554)29371
Факс: (0554)29371
Адрес на електронна поща: rtodorova@nesebar.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 16:30, От понеделник до петък, от 8.30 ч. до 16.30 ч. без прекъсване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Отдел "Бюджет и разрешителни режими"
Адрес: обл. Бургас, общ. Несебър, гр. Несебър, ул. "Еделвайс" 10, п.к. 8230
Код за междуселищно избиране: 0554
Телефон за връзка: (0554)2 93 57
Адрес на електронна поща: finansi@nesebar.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Обедна почивка от 12.00 ч. до 13.00 ч.
Искане за издаване на удостоверение за наличие или липса на задължения към Община НесебърЗа целите на комплексното административно обслужване КОМПЕТЕНТНИТЕ ОРГАНИ и други правоимащи лица подават заявление по образец по следните начини :
1.чрез Система за електронен обмен на съобщенията, като прикачен файл с подпис и изходящ номер;
2.на електронен адрес admin_doc@nesebar.bg, като прикачен файл с подпис и изходящ номер;
3.искането може да бъде подадено и в свободна форма, но следва да съдържа всички необходими реквизити. Искането може да бъде изпратено и на административния адрес на Община Несебър:8230, гр.Несебър, ул.Еделвайс №10
Данъчно-осигурителен процесуален кодекс - чл. 87, ал. 10; чл. 87, ал. 11