Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2961 Издаване на хигиенно заключение за проектна документация

      Услугата предоставя получаване на хигиенно заключение за проектна документация, необходимо при вписване и промени в регистъра на институциите в системата на предучилищното и училищното образование на частни детски градини и частни училища.
  • На основание на:
    • Наредба № 9 от 19.08.2016 г. за институциите в системата на предучилищното и училищното образование - чл. 23, ал. 2, т. 4, във връзка с чл. 35 от Закона за здравето и чл. 144, ал. 1, т. 9 от Закона за устройство на територията.
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Директор
  • Срок за предоставяне:
    • 14 дни от подаване на заявлението
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • безсрочен срок на действие
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Министър на здравеопазването
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Административен съд-Кюстендил
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Издаване на Хигиенно заключение за проектна документация, с безсрочен срок на действие, което може да се обжалва пред Административен съд-Кюстендил в 14 дневен срок по реда на АПК.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно, финансово и стопанско обслужване"
Адрес: обл. Кюстендил, общ. Кюстендил, гр. Кюстендил, кв.Румена Войвода,ул."Тинтява", п.к. 2500
Код за междуселищно избиране: 078
Телефон за връзка: 0701 5 08 81 (стационарен), (078)558 201 (стационарен)
Факс: (078)552453
Адрес на електронна поща: rzi@rzi-kn.net
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Без прекъсване на център за административно обслужване
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане