Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Специализирана администрация"
Адрес: обл. София, общ. Челопеч, с. Челопеч, Пл. Освобождение №1, п.к. 2087
Код за междуселищно избиране: 07185
Телефон за връзка: 080020003, Безплатен номер за потребителя
Адрес на електронна поща: Obshtina.Chelopech@chelopech.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 16:30, 8 часа Без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Процедура:•Прием на заявлението в Центъра за административно обслужване или по електронен път;
•Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към главен специалист „Гражданска регистрация, административно обслужване и информационна сигурност“;
•Извършване на проверка в НБД „Население“ и в регистри на актове по гражданско състояние;
•Извършване на промяна в акта по гражданско състояние;
•Издаване на документ;
•Получаване на документа по избран от заявителя начин.
Необходими документи:Необходими документи за предоставяне на услугата:
· Заявление по образец;
· Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението на място или средство за идентификация при подаване на заявление по електронен път/;
· Препис от съдебно решение, заверен от чуждестранен съд, който го е издал;
· Удостоверение от същия съд, че решението е влязло в сила;
· Декларация / нотариално заверена / по чл. 117, т. 3 и т. 4 от Международното частно право;
Образец на формуляр за предоставяне на услугата се предоставя:
· На хартия в Центъра за административно обслужване;
· На интернет страницата на община Челопеч: www.chelopech.egov.bg , с възможност за изтегляне;
· Като електронен образец за заявяване на електронна административна услуга чрез Единния портал за достъп до електронни административни услуги: https://egov.bg/wps/portal/, чрез Система за сигурно електронно връчване: https://edelivery.egov.bg/Help или интернет страницата на община Челопеч: www.chelopech.egov.bg;
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
- Ниво на осигуреност – ВИСОКО
- Средство за идентификация - КЕП /Квалифициран електронен подпис/
- Интернет адрес на образец на заявление: chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://egov.bg/wps/wcm/connect/86f30107-0aba-4a4a-a4b9-68907866c399/199401ZVLNv01.pdf?MOD=AJPERES&CVID=oo32bjK
- Интернет адрес на образец на декларация: chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://egov.bg/wps/wcm/connect/d388675f-f28a-490d-9560-64a6b136584a/199401DKRLv01.pdf?MOD=AJPERES&CVID=nG0NAmv
Начини на получаване на резултата от услугата•Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
•Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
•По електронен път чрез Система за сигурно електронно връчване, с адрес: https://edelivery.egov.bg/Help
Граждански процесуален кодекс