Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Специализирана администрация"
Адрес: обл. София, общ. Челопеч, с. Челопеч, Пл. Освобождение №1, п.к. 2087
Код за междуселищно избиране: 07185
Телефон за връзка: 080020003, Безплатен номер за потребителя
Адрес на електронна поща: Obshtina.Chelopech@chelopech.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 16:30, 8 часа Без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Процедура:· Прием на заявлението с приложените документи в Центъра за административно обслужване или по електронен път
· Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към главен архитект
· Изготвяне на документа
· Получаване на индивидуалния административен акт по избран от заявителя начин.
Необходими документи:· Заявление по образец;
· Проект за план-извадка
· Решение на съответния експертен съвет за случаите по чл. 133, ал. 1от ЗУТ.
· Съгласие на органа, който назначава експертния съвет по устройство на територията, компетентен да приеме проекта за ПУП за случаите по чл.133, ал. 3 от ЗУТ
· Извадка от предварителния проект за ПУП за случаите по чл. 133, ал. 4 от ЗУТ
· Решение на съответния експертен съвет за случаите по чл. 133, ал. 7 от ЗУТ
· Извадка от проекта за ОУП или проекта за изменение на ОУП за случаите по чл. 133, ал. 7 от ЗУТ
Образец на формуляр за предоставяне на услугата се предоставя:
· На хартия в Центъра за административно обслужване;
· На интернет страницата на община Челопеч: www.chelopech.egov.bg , с възможност за изтегляне;
· Като електронен образец за заявяване на електронна административна услуга чрез Единния портал за достъп до електронни административни услуги: https://egov.bg/wps/portal/, чрез Система за сигурно електронно връчване: https://edelivery.egov.bg/Help или интернет страницата на община Челопеч: www.chelopech.egov.bg
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
- Ниво на осигуреност – ВИСОКО
- Средство за идентификация - КЕП /Квалифициран електронен подпис/
- Интернет адрес на образец на заявление: chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://egov.bg/wps/wcm/connect/f08252e7-dc2a-4f6d-bc5c-be33f5df9206/198601ZVLNv01.pdf?MOD=AJPERES&CVID=okFeP.q
Начини на получаване на резултата от услугата•Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
•Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
•По електронен път чрез Система за сигурно електронно връчване, с адрес: https://edelivery.egov.bg/Help
Закон за устройство на територията