Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Специализирана администрация"
Адрес: обл. София, общ. Челопеч, с. Челопеч, Пл. Освобождение №1, п.к. 2087
Код за междуселищно избиране: 07185
Телефон за връзка: 080020003, Безплатен номер за потребителя
Адрес на електронна поща: Obshtina.Chelopech@chelopech.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 16:30, 8 часа Без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Процедура:•Прием на заявлението в Центъра за административно обслужване или по електронен път;
•Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към Главния архитект;
•Издаване становище на основание чл. 135, ал.4, т.1 от ЗУТ;
•Когато предложението за изменение засяга общинска собственост ( частна и/или публична) служителят подготвя предложение от името на кмета на общината до Общински съвет Челопеч за решение за съгласие и/или за разрешаване изработване на изработването на комплексен проект за инвестиционна инициатива (КИИП)
•Получаване на удостоверението по избран от заявителя начин.
Необходими документи:· Заявление по образец;
· Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението на място или средство за идентификация при подаване на заявление по електронен път/;
? Документи за собственост /нотариален акт, договор за покупко-продажба и др./.;
? Удостоверение за наследници (при необходимост).;
? Решение за регистрация и актуално състояние на фирмата;
? Документи, удостоверяващи законността на построените сгради в имота;
? Справка с имената и адресите на заинтересуваните лица по чл. 131 от ЗУТ;
? Предварителен договор за прехвърляне на собственост с нотариално заверени подписи /при условията на чл. 15, ал. 3 от ЗУТ/;
? Актуална/и скица/и на имота/те – оригинал/и, издадена/и от:
- за имоти в регулация без одобрена кадастрална карта
от община Челопеч ( кадастрален и регулационен план)
- за поземлени имоти извън границите на урбанизираните територии
от АГКК –София област – от одобрената кадастрална карта
от общинска служба „Земеделие”-Челопеч - от КВС
? Задание по чл. 125 от ЗУТ;
? Графично предложение за изменение съгласно чл. 135 ал. 2 от ЗУТ;
? Становище от РИОСВ, РИОКОЗ, Е-ОН, ВиК и Басейнова дирекция /при необходимост/;
? Писмено съгласие на основание чл. 134, ал.7 от ЗУТ ( при необходимост);
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
- Ниво на осигуреност – ВИСОКО
- Средство за идентификация - КЕП /Квалифициран електронен подпис/
- Интернет адрес на образец на заявление: https://egov.bg/wps/wcm/myconnect/9363ae83-88cf-4fe9-9e76-28adc905533e/202501ZVLNv01.pdf?MOD=AJPERES&CVID=oxHvul1
Начини на получаване на резултата от услугата•Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
•Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
•По електронен път чрез Система за сигурно електронно връчване, с адрес: https://edelivery.egov.bg/Help
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща таксаУслугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По електронен път
По банков път