Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Главна дирекция "Аграрно развитие"
Адрес: обл. Кюстендил, общ. Кюстендил, гр. Кюстендил, гр. Кюстендил, ул. "Демокрация" № 44, ет. 9, п.к. 2500
Код за междуселищно избиране: 078
Телефон за връзка: (078)550272, 0879069125, 0879069132, 0879069129, 0879069124, 0879069126, Телефони за контакт са мобилни и стационарни и цената на разговор е според избрания тарифен план.
Адрес на електронна поща: odzgknl@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Звеното за административно обслужване работи от 9.00 до 17.30ч., без прекъсване от понеделник до петък. В случаите, когато в служебните помещения има потребители в края на обявеното работно време, работата на ЗАО продължава до приключване на тяхното обслужване но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време.
бубено семеХарактеристика – услугата е първична
Производството на бубено семе се извършва от юридически лица, еднолични търговци и научни институти след вписване в регистъра по местонахождение на предприятието.
Документи
1. Заявление по образец;
2. Копие от диплома за завършено висше образование с изучаван предмет "Бубарство" или завършен курс за след дипломна квалификация по "Бубарство" на заявителя или на лицата, наети за извършване на дейността;
3. Сертификат от Патентното ведомство за собственост на хибрид или хибриди бубено семе;
4. Договор със собственик на такъв хибрид за покупко-продажба на суперелитно или елитно бубено семе, при отсъствие на сертификат;
5. Опис на технологията за производство, съоръженията за приемане, разполагане и обработване, както и на апаратурата за произвеждане, контролиране и съхраняване на бубеното семе.
Начини за заявяване на услугата:
1. Лично или чрез пълномощник в център за административно обслужване
2. По поща или чрез куриер
3. На електронна поща;
4. По електронен път чрез системата за сигурно електронно връчване
Предоставяне на услугата по електронен път:
Предоставена е възможност за заявяване на услугата чрез системата за сигурно електронно връчване с КЕП на адрес: тук, където е публикувана необходимата информация за конкретната услуга, заявление по образец и указания за електронното заявяване.
Процедура
Длъжностно лице извършва проверка на заявлението с приложените доказателства за съответствие с изискванията. В едномесечен срок от постъпване на заявлението и на документите по чл.15а, ал. 2 от Закона за животновъдството, директорът на Областна дирекция "Земеделие" – Варна или оправомощено от него длъжностно лице издава удостоверение за регистрация или прави мотивиран отказ. В този срок при необходимост може да се поиска от заявителя писмено допълване или уточняване на документите.
Начини на получаване на резултата от услугата:
1. Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването;
2. По електронен път на посочен адрес;
3. Лично или чрез пълномощник в звеното за административно обслужване;
4. Като електронен документ в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване
Закон за животновъдството