Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Общинска собственост"
Адрес: обл. Разград, общ. Разград, гр. Разград, бул.Бели Лом №37А, п.к. 7200
Код за междуселищно избиране: 084
Телефон за връзка: (084)618 143
Адрес на електронна поща: i.nenov@razgrad.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Обедна почивка от 12:00 часа до 13:00 часа
Дирекция "Административно, информационно и техническо обслужване"/Център за административно обслужване
Адрес: обл. Разград, общ. Разград, гр. Разград, бул."Бели Лом" №37А, п.к. 7200
Код за междуселищно избиране: 084
Телефон за връзка: (084)661 200 - на цената на един градски разговор
Адрес на електронна поща: obshtina@razgrad.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 18:00, Центърът за административно обслужване е с непрекъснато работно време
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция "Общинска собственост и икономика"
Адрес: обл. Разград, общ. Разград, гр. Разград, бул.Бели Лом №37А, п.к. 7200
Код за междуселищно избиране: 084
Телефон за връзка: (084)618 253
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Обедна почивка от 12:00 часа до 13:00 часа
Средства за идентификация и ниво на осигуреностНиво на осигуреност - високо;
средство за идентификация - КЕП;
Заявяване на услугата и необходими документи:Искането се подава от жилищно спестовен вложител или законен негов представител, или упълномощено лице с нотариално заверено пълномощно до местната комисия по чл.8, ал.2 от ЗУПГМЖСВ
Необходими документи
Молба до комисията в свободен текст
Предоставяне на услугата: Преписката се насочва от кмета на Община Разград до Председателя на общинската комисия по чл. 8 от ЗУПГМЖСВ. Председателят на общинската комисия поставя задачи със срокове за извършване на услугата и предава преписката на отговорния експерт за окомплектоване, оформяне на протокол и свикване на комисия по чл. 8 от ЗУПГМЖСВ. Изпълнителя проверява валидността на предоставените от заявителя документи и извършва услугата. При установяване на несъответствие в предоставените документи се изпраща писмо до заявителя с покана за предоставяне на необходимите или коригирани документи. Срокът за изпълнение на услугата се удължава с поставения срок за отстраняване на несъответствието. Изготвя се поименен списък-искане и се изпраща до ръководния орган на жилищния фонд назначен от Министерски съвет. Съставеният документ по заявената услуга вкл. с всички приложени документи по преписката се предават на Председателя на общинската комисия по чл. 8 от ЗУПГМЖСВ за подпис. При установяване на несъответствие, преписката се връща за отстраняване на същото на отговорния за окомплектоване експерт. Изготвяне на индивидуалния административен акт.?
Начини на получаване на резултата от услугатаЛично или чрез упълномощено с нотариално заверено пълномощно лице в Центъра за административно обслужване
Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
По електронен път на електронна поща
Чрез системата за сигурно електронно връчване
*Възможността за получаване по електронен път зависи от естеството на документа, реквизитите и приложенията на същия.
Закон за уреждане правата на граждани с многогодишни жилищно-спестовни влогове
Правилник за прилагане на Закона за уреждане правата на граждани с многогодишни жилищно-спестовни влогове Приет с № ПМС 203 от 16.10.1992 г.
Закон за местното самоуправление и местната администрация
Не се заплаща за услугатаМожете да заплатите по следните начини:
1. в брой или безкасово с ПОС-терминално устройство на гише "Каса" в ЦАО, находящ се в гр. Разград, ул. Бели Лом 37А, партер;
2. по банков път – по следната банкова сметка на Община Разград в „ТЕКСИМ БАНК“ АД, клон Разград:
IBAN: BG62TEXI95458405971801,
BIC:TEXIBGSF
Код за вид плащане: 444000 – НЕТНИ ПРИХОДИ ОТ ПРОДАЖБИ НА УСЛУГИ, СТОКИ И ПРОДУКЦИЯ;
3. в брой срещу издаване на приходна квитанция – във всички кметствата на територията на общината;
4. с пощенски запис в клоновете на „Български пощи“ ЕАД;
5. чрез системата за електронно плащане (е-плащане – https://pay.egov.bg).