Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно обслужване и човешки ресурси"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София,
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)9400822
Адрес на електронна поща: delovodstvo@mc.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Звеното работи без прекъсване.
Небходими документи за подаване- Заявление в свободна форма, с което се предоставя информация за причините, поради което имотът не се използва за културни дейности
- Към Заявлението се прилагат копия на документи, удостоверяващи описаните обстоятелства.
- Заповед на специализираната администрация за изготвяне на устройствен план.
- Документ за собственост (копие) или договор за наем и съгласие на собствениците.
- Фотодокументация за обекта;
- Проект за изменение на подробни устройствени планове за промяна на предназначението на урегулирани поземлени имоти, отредени за обекти на културата.
Начини за получаване на резултата от услугата: чрез лицензиран пощенски оператор
Закон за устройство на територията