Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно обслужване и човешки ресурси"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София,
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)9400822
Адрес на електронна поща: delovodstvo@mc.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Звеното работи без прекъсване.
Необходими документи за подаване1. При промяна на предназначението на сграда - обект на културата
· Заявление в свободна форма, с което се предоставя информация за причините, поради което сградата не се използва за културни дейности.
· Към Заявлението се прилагат копия на документи, удостоверяващи описаните обстоятелства.
· Копие от документ за собственост или договор за наем и съгласие на собствениците.
· Фотодокументация за обекта.
· Архитектурно заснемане.
· Виза и проектна документация за промяна на предназначението
2. При промяна на предназначението на част от сграда - обект на културата
· Заявление в свободна форма, с което се предоставя информация за причините, поради което се предлага промяна на предназначението.
· Копие от документ за собственост или договор за наем и съгласие на собствениците.
· Фотодокументация за обекта.
· Архитектурно заснемане.
· Виза и проектна документация за промяна на предназначението.
Начини за получаване на резултата от услугата: чрез лицензиран пощенски оператор.
Закон за устройство на територията