Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2964 Съгласуване при разрешаване изработването на подробни устройствени планове и изменения на подробни устройствени планове за изграждане или разширение на подводни линейни обекти на техническата инфраструктура върху морското дъно и неговите недра в границите на вътрешните морски води и териториалното море/върху дъното в българския участък и крайбрежната заливаема ивица на река Дунав

      Подводни линейни обекти на техническата инфраструктура се изграждат върху морското дъно и неговите недра в границите на вътрешните морски води и териториалното море на Република България, както и върху дъното в българския участък и крайбрежната заливаема ивица на река Дунав в съответствие с одобрен подробен устройствен план - парцеларен план (ПУП-ПП). С ПУП-ПП се определя трасето на подводния линеен обект, точката или точките на свързването му към обекти, разположени на сушата, както и разположението и границите на зоната за безопасност около подводния линеен обект.
      Разрешение за изработване на ПУП-ПП се дава от министъра на регионалното развитие и благоустройството. Министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията съгласува даването на разрешение за изработване на ПУП-ПП, предвид общото му правомощие да контролира спазването на правилата за безопасност на корабоплаването.
  • На основание на:
    • Закон за морските пространства, вътрешните водни пътища и пристанищата на Република България - чл. 52б, ал. 3; чл. 75, ал. 6
    • Кодекс на търговското корабоплаване (Загл. изм. - ДВ, бр. 113 от 2002 г.) - чл. 8
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Министър на транспорта и съобщенията
  • Срок за предоставяне:
    • един месец
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • безсрочен
  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Канцелария"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Средец, ул."Дякон Игнатий" № 9 (вход за граждани от ул. "Ген. Йосиф В. Гурко" № 5), п.к. 1000
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)9409771
Адрес на електронна поща: mail@mtc.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Фронт-офисът работи непрекъснато от 9.00 до 17.30 часа ежедневно, в работните дни на седмицата. Фронт-офисът продължава работата си до приключване на административното обслужване, но не повече от два астрономически часа, когато след края на обявеното работно време има чакащи потребители на административни услуги.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Нормативна уредба Заплащане