Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2968 Предоставяне на писмено съгласие за изменение на подробни устройствени планове за промяна на предназначението на урегулирани поземлени имоти, отредени за обекти на здравеопазването

      Промяната на предназначението на сграда и на част от сграда – обект на здравеопазването или културата, както и на урегулирани поземлени имоти, отредени за такива обекти се извършва само след писмено съгласие на министъра на здравеопазването.
  • На основание на:
    • Закон за устройство на територията - чл. 134, ал. 8
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на съответната община, по местонахождение на имота
  • Срок за предоставяне:
    • едномесечен
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • Безсрочен
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Върховния административен съд
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Административен съд по местонахождение на имота
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • При постановяване на мотивиран отказ от страна на Министъра на здравеопазването, съгласно чл. 39, ал.3 от ЗУТ,същия се изпраща до кмета на съответната община по местонахождение на имота. От своя страна, кмета на общината уведомява заинтересованата страна за издадения отказ от министъра на здравеопазването. Заинтересованата страна има право да подаде жалба в 14-дневен срок пред съответния Административен съд, от получаването на административния акт от съответната община . Жалбата се подава чрез кмета на общината до съда.

  • Ограничения и условности:
    • Няма ограничения и условности

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Канцелария и административно обслужване"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Възраждане, пл. Св. Неделя № 5, п.к. 1000
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)02/93 01 400
Факс: (02)9301 185
Адрес на електронна поща: delovodstvo@mh.government.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 09:00 до 18:00, Организира документооборота и архивната дейност в Министерствето.
Изисквания, процедури, инструкции Нормативна уредба Заплащане