Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно, финансово и стопанско обслужване"
Адрес: обл. Търговище, общ. Търговище, гр. Търговище, ул. "Цар Освободител" 33, п.к. 7700
Код за междуселищно избиране: 0601
Телефон за връзка: 0601/6 41 42, Стационарен телефон-на цената на един градски разговор/съгласно Вашият тарифен план
Факс: 0601/7 75 54
Адрес на електронна поща: rzi-targovishte@mh.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Звеното за административно обслужване работи без прекъсване в рамките на обявеното работно време. При наличие на чакащи клиенти е осигурена възможност за обслужването им до 19:00 часа. Осигурен е достъп за хора с увреждания.
Заявяване на услугатаЗа да заявите услугата Вие трябва да сте:
Физическо или юридическо лице
Подайте необходимите документи лично или чрез упълномощено лице:
- в звеното за административно обслужване - писмено или устно. При устно заявяване на услугата се попълва протокол по образец.
- на електронна поща: rzi-targovishte@mh.government.bg;
- чрез лицензиран пощенски оператор.
Подаването на документи по електронен път се извършва по реда на Наредбата за общите изисквания към информационните системи, регистрите и електронните административни услуги
Необходими са Ви следните документи:
1. Заявление по образец
2. Проекти по части: Архитектурна, ВиК, ОВ, Електротехническа, Технологична и др.
Такса: В размер на 65,00 лева на основание чл.21б от Тарифата за таксите, които се събират от органите на държавен здравен контрол и националните центрове по проблемите на общественото здраве по Закона за здравето, приета с ПМС 242/08.10.2007 г. изм. с Постановление № 124/10.05.2011 г.
Срок на плащане: едновременно с подаване на заявлението
Начини на плащане: - в касата на РЗИ – Търговище в брой или с банкова карта на ПОС терминално устройство
- по банков път по сметка на РЗИ – Търговище:
Банка: ОББ АД клон Търговище
IBAN: BG47 UBBS 8002 3110 7345 10
BIC: UBBSBGSF
Вътрешен ход на процедуратаВид на услугата: първична
Заявлението и придружаващите го документи се приемат в звеното за административно обслужване в РЗИ-Търговище,завеждат се в Единната информационна система за документооборот система за документооборот от служителите на звеното и се насочва за резолюция от директора на инспекцията към директора на дирекция "Обществено здраве" и за изпълнение към отдел "Държавен здравен контрол"
Най-късно в 14 дневен срок от подаване на заявлението секретаря на Експертния съвет към РЗИ-Търговище, докладва пред Експертния съвет за здравно-техническата експертиза. Въз основа на решенията на Експертния съвет секретаря изготвя хигиенно заключение.
Комплектованата преписка и изготвените екземпляри на хигиенното заключение се предават за подпис от директора на инспекцията, който е и председател на Експертния съвет.
Резултат от услугатаХигиенно заключение за проектна документация
Хигиенното заключение ще получите в 14 дневен срок от подаване на заявлението:
- лично от звеното за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор;
- по електронен път на електронна поща
Валидност на хигиенното заключениеБезсрочно. Действието му се прекратява при настъпване на промяна в обстоятелствата, при които е издадено.
Закон за професионалното образование и обучение
Наредба № 9 от 19.08.2016 г. за институциите в системата на предучилищното и училищното образование
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 65 лв.Такса - 65 лв., съгл. чл. 21б от Тарифа за таксите, които се събират от органите на държавния здравен контрол по Закона за здравето
Начини на плащане:
- в касата на РЗИ – Търговище в брой или с банкова карта на ПОС терминално устройство.
- по банков път по сметката на РЗИ – Търговище
Банка: ОББ АД клон Търговище
IBAN : BG47 UBBS 8002 3110 7345 10
BIC: UBBSBGSF
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път