Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Финансово - стопански дейности и управление на собствеността"
Адрес: обл. Шумен, общ. Венец, с. Венец, с.Венец, ул."Кирил и Методий" № 24, п.к. 9751
Код за междуселищно избиране: 05343
Телефон за връзка: 05343 2190
Факс: (05343)05343 8980
Адрес на електронна поща: obs_vn@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 16:30, Обедна почивка на общинската администрация 12:00ч. до 12:30ч. Работно време на Център за административно обслужване от 08:00ч. до 16:30ч., без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Процедура по предоставяне на услугатаЗа прием на документи и информация за услугата:
ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ
Адрес: с.Венец, ул.”Кирил и Методий” № 24
E – mail: kmet@venets.bg
Тел.за връзка: 05343/21-90;
Факс: 05343/8980;
Процедура по предоставяне на услугата
Проверка (преглед) на попълненото искане и приложените документи.
Изготвяне на карта за безплатно паркиране на МПС за хора с увреждания, съгласно Приложение 2 към Закона за движението по пътищата;
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Центъра за услуги и информация на гражданите, с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
Чрез лицензиран пощенски оператор;
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Лично или чрез упълномощено лице от Центъра за административно обслужване;
Закон за движението по пътищата