Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно обслужване"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Първомай, гр. Първомай, ул. Братя Миладинови № 50-юг, п.к. 4270
Код за междуселищно избиране: 0336
Телефон за връзка: (0336)62204 - стационарен, безплатен
Факс: (0336)62325
Адрес на електронна поща: delovodstvo@parvomai.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Използва се гъвкаво работно време на служителите от "Центъра за услуги на граждани". Звеното работи без прекъсване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Установяване на жилищни нужди - картотекиране и издаване на удостоверение по чл.45 а, ал. 1 от Закона за общинската собственост1.Заявление - по образец;
2.Декларация по чл. 7, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за установяване на жилищни нужди на граждани, управление и разпореждане с общински жилищни имоти на територията на община Първомай;
3. Удостоверение за адресна регистрация;
4. Документ, удостоверяващ доходите на семейството за предходните шест месеца;
5.Документ от дирекция “Бюрото по труда” – град Първомай - за регистрация като безработен;
6.Документ от Дирекция ”Социално подпомагане” –Първомай, че лицето получава помощи по Закона за социално подпомагане /ЗСП/ и Правилника за неговото приложение, както и други документи, доказващи социално затрудненото положение;
7. Документ от Трудово експертна лекарска комисия /ТЕЛК/ - за определяне степента на нетрудоспособност;
8. Удостоверение за семейно положение;
9. Удостоверения от отдел “Местни данъци” към Община по постоянен, настоящ адрес и по месторождение - за притежаваните недвижими имоти;
10.Удостоверения по постоянен, настоящ адрес и по месторождение от Агенция по вписванията за това, че не е притежавано или прехвърляно недвижимо имущество за последните 10 години;
11. Действащ договор за наем;
12. Документи удостоверяващи доходи от рента на земеделски земи и земеделски производители.