Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Враца, общ. Враца, гр. Враца, бул. Демокрация № 1, п.к. 3000
Код за междуселищно избиране: 092
Телефон за връзка: (092)66-14-29
Факс: (092)66-31-18
Адрес на електронна поща: obl-vr@vratsa.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, От 09.00 ч. - 17.30 ч.
2972 Издаване на удостоверение APOSTILLE на документи, които са издадени от кметовете и общинските администрации В Центъра за административно обслужване се подава:
1. Заявление-образец;
2. Оригинал на документа, който ще се заверява;
3. Документ за платена такса, освен ако плащането не е направено по електронен път.
По електронен път:
1. Със заявление по електронна поща;
2. Чрез Системата за електронен обмен на съобщения;
3. Чрез Системата за сигурно електронно връчване;
4. Чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги;
Средствата за електронна идентификация:
Възможност на гражданите и организациите да се идентифицират и автентикират посредством квалифициран е-подпис и ПИК на НОИ.
Закон за ратифициране на Конвенцията за премахване на изискването за легализация на чуждестранни публични актове
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 5 лв.Съгласно § 4 от Тарифа № 3 за таксите, които се събират за консулско обслужване в системата на Министерството на външните работи по Закона за държавните такси, за услугите по чл. 8 от тарифата, предоставяни от областните администрации за документи, издавани от кметовете и общинските администрации, се събира такса в размер 5 лева
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път