Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост"
Адрес: обл. Кюстендил, общ. Кюстендил, гр. Кюстендил, ул. "Демокрация" № 44, п.к. 2500
Код за междуселищно избиране: +359 078
Телефон за връзка: (+359 078)55 06 50, 55 06 70
Факс: (+359 078)55 06 90
Адрес на електронна поща: delovodstvo@kn.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 07:30 до 18:30, звеното за административно обслужване работи без прекъсване от 09.00 до 17.30 часа
Приемане на заявления
Приемане на заявления и необходими документи при издаване на удостоверение APOSTILLE на документи, които са издадени от кметовете и общинските администрации.
Необходими документи:
1.Заявление;
2.Оригинал на документа или дубликати/препис-извлечения от актове за гражданско състояние, който ще се заверява;
3. Документ за платена такса в случаите когато се заплаща по банков път.
Служителят в звеното за административно обслужване приема заявлението с приложените документи и го завежда в автоматизирана деловодна система, като на заявителя се връчва документ съдържащ входящия номер и датата на заявяването.
Услугата може да заявите чрез подаване на заявление по образец на гише в „Информационно обслужване” в сградата на Областна администрация Кюстендил на адрес: гр. Кюстендил, ул. „Демокрация” № 44 . Образец на заявление може да получите на място или да изтеглите от интернет страницата на Областна админстрация Кюстендил, раздел "Админстративни услуги".
Работно време с граждани – всеки работен ден от 09:00 ч. до 17:30 ч.
Получаване на обработените документиДокументите заверени с APOSTILLE могат да се получат срещу представяне на гише в звеното за административно обслужване по дадения при приемането на заявлението входящ номер.
Средства за електронна идентификацияниво на сигурност- високо
средство за идентификация- КЕП
Закон за ратифициране на Конвенцията за премахване на изискването за легализация на чуждестранни публични актове
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 5 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път