1. Заявител на услугата
- Физическо лице.
2. Необходими документи:
· Заявление по образец
· Документи, които следва да бъдат приложени в зависимост от нормативните изисквания:
- Документ за идентификация (Лична карта, международен паспорт, др.)
- Документ, удостоверяващ имунизационното състояние (Имунизационен паспорт; Личен амбулаторен картон с вписани данни за проведени имунизации)
- Документ за платена държавна такса, съгласно чл. 10 от Тарифата за таксите.
3. Вътрешен ход на процедурата
Документите се подават в ЦАО по един от начините описани в т. VI. Заявяването чрез Системата за сигурно електронно връчване (edelivery.egov.bg/Account/Login) изисква регистрацията в Системата и се осъществява чрез персонален идентификационен код (ПИК) на НОИ или с Квалифициран електронен подпис (КЕП). Всички подадени заявления се завеждат в автоматизираната информационна система за документооборот от служителите на ЦАО.
Директорът насочва заявленията към дирекция „НЗБ“. Следва резолюция от началник отдел ПЕК до съответния инспектор, който извършва проверка на предоставените документи.
Инспекторът извършил проверката изготвя Международен сертификат за имунизационно състояние и го предоставя за подпис на началник отдела, след което се предава на ЦАО за предаване на заявителя по заявения начин.
Начин на заявяване на услугата
· На място – в РЗИ – Шумен, адрес: гр. Шумен, пл. Освобождение №1, стая №3 – Център за административно обслужване. Услугата може да бъде заявена писмено или в устна форма, за което служител в ЦАО съставя протокол;
· Чрез електронната поща на РЗИ – Шумен – rzi-shumen@mh.government.bg;
· Чрез лицензиран пощенски оператор/куриерска служба – на адрес: 9700 гр. Шумен, пл. Освобождение №1 (разходите за доставка са за сметка на заявителя);
· Чрез системата за сигурно електронно връчване на адрес:
https://edelivery.egov.bg/Account/Login?returnUrl=%2FProfile
Информация за предоставяне на услугата по електронен път
· Интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване:
https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi+na+uslugi/spetsializirani+teritorialni+administratsii/regionalna+zdravna+inspektsia/unificirani+uslugi/467
- При заявяване на място, по електронна поща или чрез лицензиран пощенски оператор: http://iisda.government.bg/adm_services/services/service_provision/9811
- При заявяване чрез системата за сигурно електронно връчване:
https://edelivery.egov.bg/Account/Login?returnUrl=%2FProfile
· Интернет адрес за служебно заявяване: rzi-shumen@mh.government.bg
· Вид на услугата (първична или комплексна): първична
· Средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност: няма.
Начини на получаване на резултата от услугата
· На място в РЗИ-Шумен, на адрес: гр. Шумен, пл. Освобождение №1, стая 3 - Център за административно обслужване;
· Чрез лицензиран пощенски оператор/куриерска служба на посочен от заявителя адрес (разходите за доставка са за сметка на заявителя);
· По електронна поща на посочен от заявителя електронен адрес;
· Чрез системата за сигурно електронно връчване.