Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2012 Издаване на карта за безплатно паркиране на МПС, обслужващо хора с трайни увреждания, и за използване на улеснения при паркиране

      Картата за паркиране на местата, определени за превозните средства, обслужващи хора с трайни увреждания и използване на улеснения при паркиране, се издава от кмета на съответната община или оправомощено от него длъжностно лице. Картата е валидна на територията на цялата страна.
  • На основание на:
    • Закон за движението по пътищата - чл. 99а
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 14
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Съгласно чл.10 от АПК. АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ КАРТАТА ЗА БЕЗПЛАТНО ПАРКИРАНЕ, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.

  • Ограничения и условности:
    • СРОКЪТ И ПРОЦЕДУРАТА ПО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА, ИЗИСКВАНИЯ И НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:

      НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявления по образец и:

      1. Актуална цветна снимка на лицето /паспортен формат/;

      2. Експертно решение на ТЕЛК (по служебен път);

      3. Актуално Разпореждане за отпускане/изменяне на пенсия от НОИ (при изтекъл срок на последното експертно решение) – (по служебен път);

      4. Копие на нотариално заверено пълномощно (когато заявлението не се подава лично от заинтересованото лице);

      * Задължително се представя оригинал на пълномощно за сверяване от служителя, приемащ заявлението.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Сигурност, информационни технологии и административно обслужване на населението"
Адрес: обл. Благоевград, общ. Струмяни, с. Струмяни, пл."7-ми Април" №1, п.к. 2825
Код за междуселищно избиране: +359 7434
Телефон за връзка: (+359 7434)31-08
Факс: (+359 7434)31-05
Адрес на електронна поща: kmet@strumyani.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Работно време от 08:30 ч. до 12:00 ч. и от 12:30 ч. до 17:00 ч.
Изисквания, процедури, инструкции Образци Заплащане