Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 2934 Прекратяване на изготвянето на критичен бенчмарк по искане на неговия администратор

      Администратор на критичен бенчмарк може да прекрати изготвянето на този бенчмарк след писменото съгласие на Комисията за финансов надзор
  • Разрешение
    • Стопанска дейност:
      • Ценни книжа
    • На основание на:
      • Регламент (ЕС) 2016/1011 на Европейския парламент и на Съвета от 8 юни 2016 година относно индекси, използвани като бенчмаркове за целите на финансови инструменти и финансови договори или за измерване на резултатите на инвестиционни фондове, и за изменение на директиви 2008/48/ЕО и 2014/17/ЕС и на Регламент (ЕС) № 596/2014 (текст от значение за ЕИП) - чл. 21, т. 2, б. б, във връзка с т. 1
    • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
      • Не
    • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
      • Председател
    • Срок за предоставяне:
      • Оценката се извършва в срок от четири седмици от получаване на оценката на администратора относно начина, по който бенчмаркът ще бъде прехвърлен на друг администратор или ще бъде прекратено изготвянето му
    • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
      • безсрочно
    • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
      • Административен съд-София област
    • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
      • Административен съд-София област
    • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
      • На основание чл. 13, ал. 3 от ЗКФН решението може да бъде обжалвано по съдебен ред пред Административен съд – София област в 14 – дневен срок от съобщаването му. Обжалването на решението не спира изпълнението на индивидуалния административен акт. При обжалване чл. 166 от Административнопроцесуалния кодекс не се прилага.

    • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
    • Електронен адрес за предложения:
    • Публичен регистър:
    Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
    Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
    Дирекция "Деловодство и административно обслужване"
    Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Оборище, ул. "Будапеща" № 16, п.к. 1000
    Код за междуселищно избиране: 02
    Телефон за връзка: (02)94 04 999
    Факс: (02)9404606
    Адрес на електронна поща: delovodstvo@fsc.bg
    Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Работното време на администрацията е от 09.00 ч. до 17.30 ч.
    В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
    Изисквания, процедури, инструкции Нормативна уредба Заплащане