Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2079 Издаване на удостоверение за постоянен адрес след подаване на заявление за заявяване или за промяна на постоянен адрес

      Издаване на удостоверение за постоянен адрес след подаване на заявление за заявяване или за промяна на постоянен адрес
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 95; чл. 98
    • Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 8
    • Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението - чл. 22, ал. 2
    • Наредба № РД-02-20-9 от 21.05.2012 г. за функциониране на Единната система за гражданска регистрация - чл. 138, ал. 1
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 7
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Издадените или отказа от издаване на административни актове, могат да бъдат обжалвани в 14 дневен срок пред:
      -Областен управител -административно обжалване;

      -Административен съд чрез Кмета на Община Струмяни-съдебно обжалване.

      Мълчаливият отказ или съгласие се обжалват в едномесечен срок от момента, в който компетентният орган е трябвало да се произнесе. Ако тези срокове бъдат пропуснати, административният акт влиза в сила и не може да се оспори, освен ако не е нищожен.

      Обжалването се извършва по реда, описан в Административнопроцесуалния кодекс.

  • Ограничения и условности:
    • Ограничения и условности:

      Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
      www.strumyani.org
      Електронен адрес за предложения:
      www.strumyani.org

      Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
      Дирекция "Административно, правно, информационно и финансово обслужване"
      Адрес: обл. Благоевград, общ. Струмяни, с. Струмяни, пл.Седми април №1, п.к. 2825
      Код за междуселищно избиране: 07434
      Телефон за връзка: (07434)3108
      Факс: (07434)3105
      Адрес на електронна поща: kmet@strumyani.egov.bg
      Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Обедна почивка: 12:00-12:30
      В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания

      Ограничения и условности:Всяко лице може да има само един постоянен адрес.

      Броят на лицата, които могат да се регистрират по постоянен адрес на адреса на едно жилище, не може да надвишава двукратния брой на лицата, които обичайно могат да обитават съответното жилище. При определяне на общия брой на лицата се вземат предвид и регистрираните на адреса собственици, ползватели, наематели или обитатели на друго правно основание. В случаите, когато жилището се обитава само от роднини по права линия, по съребрена линия до четвърта степен включително или по сватовство до втора степен включително, се допуска трикратно надвишаване на броя на лицата, които обичайно могат да обитават жилището.

      Описание
      Ще бъде издадено удостоверение за постоянен адрес след подаване на искане за заявяване или за промяна на постоянен адрес.
      Допустим заявител
      Лицето, за което се отнася удостоверението за постоянен адрес;
      Упълномощено лице след представяне на нотариално заверено изрично пълномощно;
      Законни представители.
      Необходими документи за предоставяне на услугата
      Заявление за постоянен адрес по образец;
      Документ за самоличност;
      Нотариално заверено пълномощно (в случаите на искане от друго лице);
      Документ за собственост, документ за ползване на имота за жилищни нужди(нотариално заверен договор), включително договор за ползване на социална или интегрирана здравно-социална услуга за резидентна грижа; други документи, доказващи собствеността или ползването на имота(не се изисква за лица, които са в родство по права линия със собственика или ползвателя на имота, както и за съпрузите на тези лица);
      Писмено съгласие на собственик, когато заявителят не е собственик, чрез декларация по образец по чл.92, ал.3 от ЗГР, подадена лично и подписана пред органа по ал. 1, или с нотариална заверка на подписа(не се изисква за лица, които са в родство по права линия със собственика или ползвателя на имота, както и за съпрузите на тези лица);
      Декларация по образец по чл.92, ал.6 от ЗГР(За извършване на адресна регистрация на лице, с което собственикът или ползвателят на имота живее във фактическо съпружеско съжителство);
      Документ за платена такса, освен ако плащането е извършено по електронен път.
      Начини на заявяване на услугата
      •в отдел „Деловодство, връзки с граждани и институции и административно обслужване на населението“- Главен експерт „ГРАО“;
      •устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
      •чрез лицензиран пощенски оператор

      НАЧИН ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА:

      По Ваш избор:

      Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
      Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
      По електронен път на точно упомената електронна поща.

      Документът/Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:

      като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
      като вътрешна куриерска пратка;
      като международна препоръчана пощенска пратка;

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Сигурност, информационни технологии и административно обслужване на населението"
Адрес: обл. Благоевград, общ. Струмяни, с. Струмяни, пл."7-ми Април" №1, п.к. 2825
Код за междуселищно избиране: +359 7434
Телефон за връзка: (+359 7434)31-08
Факс: (+359 7434)31-05
Адрес на електронна поща: kmet@strumyani.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Работно време от 08:30 ч. до 12:00 ч. и от 12:30 ч. до 17:00 ч.
Изисквания, процедури, инструкции Образци Заплащане