Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Финансови и административни дейности"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Средец, ул. "Ген. Йосиф В. Гурко" № 6, п.к. 1000
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)9492 723, Телефоните са стационарни и са на цена за съответния абонаментен план за фиксирани номера., 949 27 60
Адрес на електронна поща: info@crc.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Звеното за административно обслужване е с непрекъснато работно време.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Иницииране на услугатаВ случай че се отказвате от предоставен опознавателен знак е необходимо да подадете заявление, придружено от оригинала на документа, с който е предоставен съответния опознавателен знак.
Документите може да подадете по един от следните начини:
- Чрез пощенски оператор на адрес: гр. София, ул. "Ген. Йосиф В. Гурко" № 6 и получател: Комисия за регулиране на съобщенията.
- На място в деловодството на комисията на адрес: гр. София, ул. "Ген. Йосиф В. Гурко" № 6.
- По електронен път:
Разглеждане на заявлениеИзвършва се проверка за редовност на заявлението. В случай че са констатирани несъответствия, се дава подходящ срок за представяне на допълнителна информация.
Освобождаване на знакаКомисията уведомява за освобождаването на знака като изпраща писмото по начина, по който е посочен в заявлението. Начините са следните:
- на място на адрес: гр. София, ул. "Ген. Йосиф В. Гурко" № 6 в административната сграда на комисията;
- чрез "Български пощи" на точен адрес, като се изрази съгласие документите да бъдат пренасяни за служебни цели. В този случай такса за пощенската услуга не се дължи;
- чрез куриерската служба на "Български пощи" на точен адрес, като се декларира, че пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването му – за вътрешни пощенски пратки, а за международни пощенски пратки – след предплащане на цената за пощенските услуги от заявителя към комисията;
- чрез пощенски оператор, вписан в публичните регистри на КРС, на точен адрес като се декларира, че пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването му – за вътрешни пощенски пратки, а за международни пощенски пратки – след предплащане на цената за пощенските услуги от заявителя към комисията;
- по електронен път чрез системата за сигурно електронно връчване (необходима е регистрация с квалифициран електронен подпис, ПИК на НОИ или ПИК на НАП).