Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Местни данъци и такси"
Адрес: обл. Търговище, общ. Търговище, гр. Търговище, пл."Свобода", п.к. 7700
Код за междуселищно избиране: 0601
Телефон за връзка: (0601)68755
Адрес на електронна поща: yordanova.s@targovishte.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:30, гъвкаво работно време. 30 мин почивка. взаимозаменяемост на служителите
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Отдел "Административно и техническо обслужване"
Адрес: обл. Търговище, общ. Търговище, гр. Търговище, пл. Свобода, п.к. 7700
Код за междуселищно избиране: 0601
Телефон за връзка: (0601)68711
Адрес на електронна поща: obshtina@targovishte.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:30, гъвкаво работно време. 30 мин почивка. взаимозаменяемост на служителите
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Отдел "ТСУ"
Адрес: обл. Търговище, общ. Търговище, гр. Търговище, пл."Свобода", п.к. 7700
Код за междуселищно избиране: 0601
Телефон за връзка: 68663
Адрес на електронна поща: kieremidchieva.t@targovishte.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, С обедна почивка от 12:00 ч. до 13:00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаРаботно време на Център за административно обслужване:
от 08.00 до 17.30 часа (без прекъсване)
На основание Наредбата за административно обслужване, чл. 10 ал. 4: „В случаите, когато в служебните помещения има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време, работата на центъра продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време”.
Прием на необходимите документи се извършва на работни места 4, 5 и 6
Услугите се предоставят от служители в дирекция „Устройство на територията и инфраструктура“
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Центъра за административно обслужване,с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
Чрез лицензиран пощенски оператор
Услугата по електронен път може да заявите през Единния портал за достъп до електронни административни услуги:
Вход в Моето пространство (eGov.bg).
Средства за електронна идентификация
Ниво на осигуреност - значително;
Средство за идентификация – КЕП, ПИК на НОИ, ПИК на НАП, УКД на НЗОК и допълнителна еднократна парола (втори фактор) за автентикация
Необходими документи за предоставяне на услугата:
Заявление по образец
Удостоверение за наследници – в случаите, когато имотът е придобит по наследство (прилага се само ако наследодателят не е с постоянен адрес на територията на община Търговище).
Документ за собственост
Документ за платена такса, освен ако плащането е извършено по електронен път.
Забележка: При необходимост могат да бъдат изисквани и допълнителни документи.
Заплащане на услугатаза заверка на преписи от документи - 10.00 лева/5.11 евро
за заверка на копие от разрешение за строеж - 10.00 лева/5.11 евро
за заверка на копия от планове и документацията към тях - 20.00/10.23 евро
за издаване на заверен препис от решение на Общински експертен съвет по устройство на територията - 10.00 лева/5.11 евро
Сумите посочени в евро влизат в сила от датата на въвеждане на еврото в Република България
Заплащане:
· На гише в Центъра за административно обслужване в брой;
· На гише в Центъра за административно обслужване с банкова карта;
· По банков път по сметка на Община Търговище, както следва:
Обединена Българска банка
BIC UBBSBGSF
IBAN BG60UBBS80028413869000
Такси за технически услуги съгласно Приложение 4 към Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги и права на територията на община Търговище
44 80 01
Изпълнение на услугатаПроцедура по предоставяне на услугата:
- Прием на заявлението с приложените документи в Центъра за административно обслужване или по обявените начини;
- Завеждане в деловодната система;
- Проверка на приложените към заявлението документи за съответствие с нормативните изисквания и за установяване на законосъобразността им;
- Справка в архива за цитираните документи в заявлението;
- Заверяване на преписи от документите/ копия от плановете или изготвяне, съгласуване и подписване на мотивиран отказ;
- Проверка за извършено плащане по услугата;
- Получаване по заявения начин.
Начини на получаване на резултата от услугата:
Лично или чрез упълномощено лице на гише в Център за административно обслужване;
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
По електронен път на електронна поща;
Чрез Системата за сигурно електронно връчване;
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 10.00 лв. / 5.11 €Таксата е определена на база калкулация и приета с решение на Общински съвет Търговище
за заверка на преписи от документи - 10.00 лева/5.11 евро
за заверка на копие от разрешение за строеж - 10.00 лева/5.11 евро
за заверка на копия от планове и документацията към тях - 20.00/10.23 евро
за издаване на заверен препис от решение на Общински експертен съвет по устройство на територията - 10.00 лева/5.11 евро
Сумите посочени в евро влизат в сила от датата на въвеждане на еврото в Република България
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път