Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Управление на собствеността и стопански дейности"
Адрес: обл. Бургас, общ. Руен, с. Руен, с. Руен, ул.Първи май № 18, п.к. 8540
Код за междуселищно избиране: 05944
Телефон за връзка: (05944)6233 вътр 122
Факс: (05944)6476
Адрес на електронна поща: obshtinaruen@mail.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, почивките през този период са съобразени с наличие на клиенти
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция "Устройство на територията, инвестиционни дейности и екология"
Адрес: обл. Бургас, общ. Руен, с. Руен, с Руен, ул.Първи май № 18, п.к. 8540
Код за междуселищно избиране: 05944
Телефон за връзка: (05944)6233, вътр.139
Факс: (05944)6476
Адрес на електронна поща: ruen@ruen.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, 8.00ч-12.00ч; 13.00ч-17.00ч
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция "Административно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Бургас, общ. Руен, с. Руен, с. Руен, ул.Първи май № 18, п.к. 8540
Код за междуселищно избиране: 05944
Телефон за връзка: (05944)6233, 6300
Факс: (05944)6476
Адрес на електронна поща: ruen@ruen.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, 8.00ч - 17.00ч
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
подаване на заявление и документиЗа прием на документи и информация за услугата:
Служителите в Информационен център и административно обслужване
Адрес: област Бургас, община Руен, с. Руен, п.к. 8540, ул.“Първи май“ № 18;
Е - адрес: http://obstinaruen.com/;
obshtinaruen@mail.bg;
05944 6233;
Факс: 05944 6476;
Работно време: от 08:00 до 17:00 часа без прекъсване.
Необходими документи за предоставяне на услугата:
- Заявление по образец;
- декларация, съдържаща данни за вида на култивираното лечебно растение, засята площ, количество, период за който е получена продукцията;
- разрешително за дейност/проверява се служебно/
процедура по предоставянеПроцедура по предоставяне на услугата:
Проверка (преглед) на попълненото искане и приложените документи.
Регистриране на искането и предоставяне на клиента на входящ номер;
Пренасочване на преписката към служители Отдел „Горско и селско стопанство”;
Пренасочване на преписката към отдел "Управление на собствеността и стопански дейности;
Одобряване на документите от Еколог;
Предоставяне на удостоверението на заявителя срещу подпис или по избран от него начин.
получаване на документаНачини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Лично или чрез упълномощено лице в Информационен център и административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
като вътрешна куриерска пратка;
като международна препоръчана пощенска пратка;
идентификация на ЕАУНиво на сигурност – високо
Средство за идентификация - КЕП
Закон за лечебните растения