Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Общинска собственост, земеделие и гори"
Адрес: обл. Варна, общ. Аврен, с. Аврен, ул."Йордан Ноев" № 50, п.к. 9135
Код за междуселищно избиране: 05106
Телефон за връзка: 2260
Адрес на електронна поща: oszg@avren.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, непрекъсваем работен процес
Преглед на заявлението и приложените документи
Изисквания, процедури, инструкции
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Заявление по образец;
Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
Молба-декларация (образец) -3 екземпляра (оригинал)
За сгради – строително разрешение, скица по ЗРП,
Удостоверение, че съгласно ЗРП не са провеждани отчуждителни мероприятия с имота, удостоверение за идентичност с последния кадастрален план на общината.
Нотариално заверена декларация от молителя, че за имота не са провеждани отчуждителни мероприятия.
Актуална скица на имота по действащия план на населеното място или от кадастралната карта (по служебен път);
Удостоверение за наследници (по служебен път);
Документ за собственост на имота; (по служебен път при вписан Нотариалния акт в Агенция по вписванията след 2000 г.)
Удостоверение за данъчна оценка.
Други документи (при необходимост);
Платена такса за административната услуга
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
Чрез лицензиран пощенски оператор
Услугата може да бъде заявена и по електронен път
При електронно заявяване, заявления-декларациите и уведомленията следва да са подписани с квалифициран електронен подпис от заявителя. За заявител се смята лицето, от името на което е извършено електронното изявление-декларация
Процедура по предоставяне на услугата:
Прием на заявлението с приложените документи ;
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към отдел „Общинска собственост, земеделие и гори”;
Извършване на проверка в актовите книги дали за имота има съставен акт за общинска собственост (АОС).
След извършване на проверката приложените молби-декларации се заверяват и се подписват от кмета на общината. Заверката представлява удостоверяване на факта, че за имота няма съставен АОС, респективно – има съставен АОС, в който случай се посочва неговият номер и дата на издаване.
Получаване на индивидуалния административен акт по избран от заявителя начин
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Лично или чрез упълномощено лице;
Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 250.00 лв. / 127.82 €За заявяване на услугата по електронен път се заплаща такса - 230 лв./117.60 €
Банкова сметка на община Аврен
Централна кооперативна банка" АД - клон Варна
IBAN: BG81 CECB 9790 8494 4512 00
BIC: CECBBGSF
Вид плащане: 44 80 07
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път