Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Териториално и селищно устройство"
Адрес: обл. Бургас, общ. Руен, с. Руен, с Руен, ул.Първи май № 18, п.к. 8540
Код за междуселищно избиране: 05944
Телефон за връзка: (05944)6233 вътр 123
Факс: (05944)6476
Адрес на електронна поща: ruen@ruen.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, непрекъснат режим на работа
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция "Устройство на територията, инвестиционни дейности и екология"
Адрес: обл. Бургас, общ. Руен, с. Руен, с Руен, ул.Първи май № 18, п.к. 8540
Код за междуселищно избиране: 05944
Телефон за връзка: (05944)6233, вътр.139
Факс: (05944)6476
Адрес на електронна поща: ruen@ruen.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, непрекъснат режим на работа
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция "Административно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Бургас, общ. Руен, с. Руен, с. Руен, ул.Първи май № 18, п.к. 8540
Код за междуселищно избиране: 05944
Телефон за връзка: (05944)6233, 6300
Факс: (05944)6476
Адрес на електронна поща: ruen@ruen.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, 8.00ч - 17.00ч
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция "Местни приходи, данъци и такси"
Адрес: обл. Бургас, общ. Руен, с. Руен, с Руен, ул.Първи май № 18, п.к. 8540
Код за междуселищно избиране: 05944
Телефон за връзка: (05944)6233, вътр 211
Факс: (05944)6476
Адрес на електронна поща: ruen@ruen.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, непрекъснат режим на работа
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
заявяване на услугатаЗа прием на документи и информация за услугата:
Служителите в Информационен център и административно обслужване
Адрес: област Бургас, община Руен, с. Руен, п.к. 8540, ул.“Първи май“ № 18;
Е - адрес: http://obstinaruen.com/;
obshtinaruen@mail.bg;
05944 6233;
Факс: 05944 6476;
Работно време: от 08:00 до 17:00 часа без прекъсване.
процедура по изготвяне на услугатаПроцедура по предоставяне на услугата:
Проверка (преглед) на попълненото искане и приложените документи.
Регистриране на искането и предоставяне на клиента на входящ номер;
Пренасочване на преписката към служители Отдел „Териториално и селищно устройство”;
Пренасочване на преписката към Гл.архитект за резолюция;
Изготвяне писмо до инвеститора за доокомплектоване при липса на документи или констатиран проблем с документацията или техническия проект;
В съществуваща жилищна сграда с режим на етажна собственост се допуска преустройство и промяна на предназначението на жилищно помещение или на самостоятелно жилище в кабинет за здравни нужди, за офис или за ателие за индивидуална творческа дейност, за магазин или за други обслужващи дейности при спазване на санитарно-хигиенните, противопожарните и другите технически изисквания и въз основа на изрично писмено нотариално заверено съгласие на всички собственици на жилища - непосредствени съседи на обектите.
предоставяне на услугатаНачини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Лично или чрез упълномощено лице в Информационен център и административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
като вътрешна куриерска пратка;
като международна препоръчана пощенска пратка;
идентификация на ЕАУНиво на сигурност – високо
Средство за идентификация - КЕП
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща ценаСъгласно Нардеба № 2 на община Руен
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път