Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Деловодство и административно обслужване"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Оборище, ул. "Будапеща" № 16, п.к. 1000
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)94 04 999
Факс: (02)9404606
Адрес на електронна поща: delovodstvo@fsc.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Работното време на администрацията е от 09.00 ч. до 17.30 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Подаване на заявлениеПодаване на заявление за издаване на одобрение на преобразуването, към което се прилагат:
1. заверен препис от решението на компетентния съгласно устройствените актове орган на преобразуващите се дружества, съответно на преобразуващото се дружество, за осъществяване на преобразуването, одобрение на договора или плана за преобразуване, както и всички изменения и допълнения, които се налагат в устройствените актове във връзка с преобразуването;
2. писмен доклад на управителните органи на преобразуващите се и на приемащите дружества, съдържащ подробна правна и икономическа обосновка на договора или плана за преобразуване и особено на съотношението на замяна, а при разделяне и отделяне – на критерия за разпределение на акциите, данни за назначения проверител по чл. 262л ТЗ и за упълномощения депозитар по чл. 262ч ТЗ, както и трудностите по оценяването, ако такива са възникнали;
3. договор или план за преобразуването във формата по чл. 262е ТЗ и със съдържанието по чл. 262ж ТЗ, в който изрично се посочва разпределението на управлението на алтернативните инвестиционни фондове, управлявани от дружеството;
4. финансов отчет и отчет за капиталовата адекватност и ликвидност на преобразуващото/ите се дружество/а към последното число на месеца, предхождащ датата на договора или на плана за преобразуване; Комисията може да изиска от лицето/ата, управляващо/и алтернативни инвестиционни фондове, допълнителни сведения и разяснения по отчетите, както и представяне на допълнителен финансов отчет и отчет за капиталовата адекватност и ликвидност към определена дата, включително проект;
5. информация за настъпили промени в имуществените права и задължения съгласно чл. 262н, ал. 4 ТЗ, ако има такива;
6. доклад на проверителя по чл. 262м ТЗ, съответно и по чл. 262ф ТЗ;
7. проектите на нов устав на всяко от новоучредените дружества, съответно за изменения и допълнения на устава на всяко от преобразуващите се и приемащите дружества.
При преобразуване, в което участва лице, управляващо алтернативни инвестиционни фондове от друга държава членка, се представят горепосочените документи при спазване на специалните изисквания на глава шестнадесета, раздел V от ТЗ.
Закон за дейността на колективните инвестиционни схеми и на други предприятия за колективно инвестиране
Наредба № 44 от 20.10.2011 г. за изискванията към дейността на колективните инвестиционни схеми, управляващите дружества, националните инвестиционни фондове, алтернативните инвестиционни фондове и лицата, управляващи алтернативни инвестиционни фондове
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 5000 лв.За издаване на разрешение за преобразуване на лице, управляващо алтернативни инвестиционни фондове, се дължи такса в размер на 5 000 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път