Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2880 Предоставяне на квалифициран статут на доставчик на удостоверителни услуги и на предоставяните от него удостоверителни услуги

      Комисията за регулиране на съобщенията е национален надзорен
      орган, осъществяващ правомощията по Регламент (ЕС) № 910/2014. Комисията за регулиране на съобщенията предоставя квалифициран статут на доставчиците на удостоверителни услуги съгласно Регламента.
  • На основание на:
    • Закон за електронния документ и електронните удостоверителни услуги
      (Загл. изм. - ДВ, бр. 85 от 2017 г.) - чл. 32, ал. 2
    • Регламент (ЕС) № 910/2014 на Европейския парламент и на Съвета от 23 юли 2014 година относно електронната идентификация и удостоверителните услуги при електронни трансакции на вътрешния пазар и за отмяна на Директива 1999/93/ЕО - чл. 21; чл. 22
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Председател
  • Срок за предоставяне:
    • 3 месеца
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • Доставчиците на квалифицирани удостоверителни услуги са обект на одит най-малко веднъж на 24 месеца за тяхна собствена сметка от орган за оценяване на съответствието. Целта на одита е да се потвърди, че доставчиците на квалифицирани удостоверителни услуги и предоставяните от тях квалифицирани удостоверителни услуги отговарят на изискванията, посочени в настоящия регламент. Доставчиците на квалифицирани удостоверителни услуги представят на надзорния орган съответния доклад за оценяване на съответствието в срок от три работни дни след като го получат. В зависимост от резултатите от одита, статутът може да се запази или не.
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Обжалването се извършва по реда на Административнопроцесуалния кодекс.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Финансови и административни дейности"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Средец, ул. "Ген. Йосиф В. Гурко" № 6, п.к. 1000
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)9492 723, Телефоните са стационарни и са на цена за съответния абонаментен план за фиксирани номера., 949 27 60
Адрес на електронна поща: info@crc.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Звеното за административно обслужване е с непрекъснато работно време.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане