Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2878 Обработване на заявление-декларация за обстоятелствена проверка

      Когато собственикът на имот няма документ и писмени доказателства за правото си на собственост или ако те не са достатъчни, нотариусът извършва обстоятелствена проверка за придобиване на собствеността по давност чрез разпит на трима свидетели, посочени от кмета на общината, района или кметството, в чийто район се намира недвижимият имот. Кметът на общината, района или кметството, удостоверява и дали имота е общинска собственост.
  • На основание на:
    • Граждански процесуален кодекс - чл. 587, ал. 2
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 7 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • няма
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Административен съд
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • 14 дни 

Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Европейски програми, общинска собственост, ТСУ и инфраструктура, икономически, социални дейности и устойчиво развитие"
Адрес: обл. София, общ. Пирдоп, гр. Пирдоп, град Пирдоп, площад Тодор Влайков №2, п.к. 2070
Код за междуселищно избиране: 07181
Телефон за връзка: (07181)5242
Факс: (07181)5701
Адрес на електронна поща: obshtina@pirdop.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, стандартно работно време - 8 часа, без прекъсване.
Изисквания, процедури, инструкции Заплащане