Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Триадица, ул. "Алабин" №22, п.к. 1000
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)907-1764
Адрес на електронна поща: delovodstvo@sf.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Обедна почивка плаващо между 12 и 13 часа в рамките на 30 минути.
Заявяване на услугатаСъгласно чл. 5, ал. 5 от Закона за електронното управление, услугата може да бъде заявена:
- По пощата на адрес: област София (столица), община Столична, гр. София, район „Триадица“, гр. София, ул. „Алабин“ № 22, п. к. 1000 чрез лицензиран пощенски оператор;
- В Центъра за административно обслужване в Областна администрация на област София - област София (столица), община Столична, гр. София, район Триадица, гр. София, ул. „Алабин“ № 22;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване - https://edelivery.egov.bg/ - изисква се квалифициран електронен подпис (КЕП) и профил в Системата за сигурно електронно връчване;
- На електронни пощи: oblast@sf.government.bg и delovodstvo@sf.government.bg;
- Чрез Системата за електронен обмен на съобщения (за държавни инстиуции и ведомства);
- Чрез Единния портал за достъп до електронни административни услуги: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/oblastni%20administratsii/38 - изисква се квалифициран електронен подпис (КЕП), профил в Системата за сигурно електронно връчване (инсталиран Adobe Reader);
Ниво на осигуреност – високо;
Средство за идентификация – квалифициран електронен подпис (КЕП)
В случай на заявяване на услугата чрез Единния портал за достъп до електронни административни услуги или по електронна поща заявленията, както и всички приложени към тях документи, следва да бъдат подписани с квалифициран електронен подпис (КЕП).
Изпълнение на услугатаЗаявлението се разглежда в нормативно регламентираните срокове. При необходимост преписката се доокомплектова. Сроковете текат след пълното окомплектоване на заявлението.
Начин за получаване на резултата от услугатаПолучаването на изготвения документ от заявителя на услугата или упълномощен представител се извършва по начин, изрично посочен в заявлението от потребителя на услугата:
- По пощата, на посочен от адресата адрес;
- На ръка в Центъра за административно обслужване;
- Чрез лицензиран пощенски оператор за сметка на получателя;
- По електронен път, на посочен от заявителя електронен адрес;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване;
- Чрез Система за електронен обмен на съобщения (за държавни институции и ведомства).