Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно, финансово и стопанско обслужване"
Адрес: обл. Шумен, общ. Шумен, гр. Шумен,
Код за междуселищно избиране: 054
Телефон за връзка: 054 800 203
Факс: 054 800 203
Адрес на електронна поща: rzi-shumen@mh.government.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:00, Гъвкаво работно време, съобразено с потребителите на административни услуги.
Процедура по предоставяне на административната услуга1. Заявител на услугата
· Аптеки, притежаващи валидна лицензия за търговия на дребно с лекарствени продукти, съдържащи наркотични вещества;
· Лечебни заведения за извънболнична помощ, с изключение на тези по чл. 8, ал.1,т.3 от Закона за лечебните заведения
2. Необходими документи:
· Заявление по образец;
· Документ за заплатена стойност на формулярите.
3.
1. Вътрешен ход на процедурата
Документите се подават в Център за административно обслужване (ЦАО) по един от начините описани в т.IV. Заявяването чрез Системата за сигурно електронно връчване (edelivery.egov.bg/Account/Login) изисква регистрацията в Системата да се осъществява чрез Квалифициран електронен подпис (КЕП). Всички подадени заявления се завеждат в автоматизираната информационна система за документооборот от служителите на ЦАО.
Директорът насочва заявленията към дирекция „МД“. Главен инспектор извършва отпускане на специалния формуляр на заявителя.
Покупката на формулярите се регистрира от инспектора по наркотичните вещества в дневник, в който се отразяват следните данни:
1. пореден номер и дата на продажбата;
2. име, седалище и адрес на купувача;
3. серия и номер на формуляра.
Начин на заявяване на услугата:
· На място – в РЗИ - Шумен, адрес: гр. Шумен, пл. Освобождение №1, стая № 3 – Център за административно обслужване (ЦАО), Офис „Административно обслужване“. Услугата може да бъде заявена писмено или в устна форма, за което служител в ЦАО съставя протокол
· Чрез електронната поща на РЗИ-Шумен - rzi-shumen@mh.government.bg
· Чрез лицензиран пощенски оператор/куриерска служба – на адрес: 9700 гр. Шумен, пл. Освобождение №1 (разходите за доставка са за сметка на заявителя)
· Чрез системата за сигурно електронно връчване на адрес: https://edelivery.egov.bg/Account/Login?returnUrl=%2FProfile
Информация за предоставяне на услугата по електронен път
· Интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване:
- При заявяване на място, по електронна поща или чрез лицензиран пощенски оператор: http://iisda.government.bg/adm_services/services/service_provision/9661
- При заявяване чрез системата за сигурно електронно връчване: https://edelivery.egov.bg/Account/Login?returnUrl=%2FProfile
· Интернет адрес за служебно заявяване: rzi-shumen@government.bg
· Вид на услугата (първична или комплексна): първична
· Средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност: няма.
Начин на получаване на резултата от услугата
· Специалните формуляри се получават от заявителя на място – лично или чрез упълномощен представител в дирекция „Медицински дейности“ при РЗИ-Шумен.
Наредба № 21 за изискванията към документацията и отчетността при извършване на дейности с наркотични вещества и техните препарати
Не се заплаща за услугатаАптеките заплащат стойността на формулярите по цена, определена от Министерството на здравеопазването.
2. Начини на плащане:
· в брой, на отговорен касиер в звеното за административно обслужване на РЗИ – Шумен – гр. Шумен, пл. Освобождение № 1, ет. 1, ст. 8;
· на ПОС терминал в звеното за административно обслужване на РЗИ – Шумен – гр. Шумен, ет. 1, ст. 8;
· с банков превод, включително банкови такси за сметка на заявителя;
· чрез куриер с наложен падеж за сметка на заявителя, включително таксите на куриера.
БАНКОВА СМЕТКА на РЗИ – Шумен:
Банка: ОББ клон Шумен
IBAN: BG46 UBBS 80023110735110
BIC: UBBSBGSF