Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административни, финансови и правни дейности"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Пловдив, гр. Пловдив, р-н Централен, бул. Марица 122, ет. 2, п.к. 4000
Код за междуселищно избиране: 032
Телефон за връзка: (032)638078, в. 1-стационарен. Разговорите не са безплатни, таксата е според тарифния план на клиента.
Факс: (032)032628994
Адрес на електронна поща: riosv@plovdiv.riew.gov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Обслужването на потребителите на административни услуги е организирано на принципа "едно гише" в Центъра за административно обслужване и се извършва без прекъсване в обявеното работно време.
Заявяване на услугатаРед за уведомление при преустановено образуване на отпадъци
В случай, че даден отпадък престане да се образува и липсват източници, от които би могъл да се образува, причинителят на отпадъка подава уведомление по образец съгласно приложение № 7 от Наредбата до директора на РИОСВ, към което прилага работния лист за класификация на отпадъка.
В 30 - дневен срок от получаване на уведомлението, РИОСВ се извършва проверка на място на съответния обект за установяване на наличието на източници, от които би могъл да се образува отпадъкът.
Върху работния лист се отбелязва датата на извършване на проверката. Работният лист се подписва от директора на РИОСВ и се връща на притежателя. Аналогично отбелязване се извършва и върху екземпляра на работния лист, съхраняван в РИОСВ.
Директорът на РИОСВ уведомява в 10-дневен срок изпълнителния директор на ИАОС за обстоятелствата, констатирани при проверката.
Услугата е безплатна.
Начин за получаване на резултат от услугата
-Чрез Национална информационна система "Отпадъци" (НИСО).
- Чрез лицензиран пощенски оператор (куриерска услуга).
- Лично от звеното за административно обслужване при РИОСВ.
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване.
- По електронен път на електронна поща.
Наредба № 2 от 23.07.2014 г. за класификация на отпадъците