Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2754 Прекратяване действието на утвърден работен лист за определен код отпадък

      Действието на утвърден работен лист за класификация на отпадък се прекратява, когато се установи, че отпадъкът е престанал да се образува и липсват източници, от които би могъл да се образува.
  • На основание на:
    • Наредба № 2 от 23.07.2014 г. за класификация на отпадъците - чл. 21
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Директор на РИОСВ, където е утвърден работния лист
  • Срок за предоставяне:
    • 14 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • Безсрочно
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Министър на околната среда и водите
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Министър на околната среда и водите по реда на АПК или Административен съд по седалището на заявителя по реда на АПК
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • В случай, че даден отпадък престане да се образува и липсват източници, от които би могъл да се образува, причинителят на отпадъка подава уведомление по образец съгласно приложение № 7 до директор РИОСВ, към което прилага работния лист за класификация на отпадъка.

      В 30-дневен срок от получаване на уведомлението по ал.1  РИОСВ извършва проверка на съответния обект за установяване на наличието на източници, от които би могъл да се образува отпадъкът.

      Върху работния лист се отбелязва датата на извършване на проверката хо ал. 2. Работният лист се подписва от директор РИОСВ и се връща на лицето по ал.1. Аналогично отбелязване се извършва и върху екземпляра на работния лист, съхраняван в РИОСВ.

      При електронно заявяване на услугата, гражданите и организациите се идентифицират с КЕП. Необходим е профил в Системата за сигурно електронно връчване за подаване на заявления.

      Възможност за електронно заявяване на услугата чрез Националната информационна система „Отпадъци“ (НИСО).

  • Ограничения и условности:
    • Задължени лица

      Притежателят на утвърдения Работен лист

      При електронно заявяване на услугата, гражданите и организациите се идентифицират с КЕП. Необходим е профил в Системата за сигурно електронно връчване за подаване на заявления.

      Възможност за електронно заявяване на услугата чрез Националната информационна система „Отпадъци“ (НИСО).

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административни, финансови и правни дейности"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Пловдив, гр. Пловдив, р-н Централен, бул. Марица 122, ет. 2, п.к. 4000
Код за междуселищно избиране: 032
Телефон за връзка: (032)638078, в. 1-стационарен. Разговорите не са безплатни, таксата е според тарифния план на клиента.
Факс: (032)032628994
Адрес на електронна поща: riosv@plovdiv.riew.gov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Обслужването на потребителите на административни услуги е организирано на принципа "едно гише" в Центъра за административно обслужване и се извършва без прекъсване в обявеното работно време.
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане